Min lille spiredagbok<3

Etter en halv dag med sofasliting er formen mye bedre! :) jeg er ikke så trøtt idag, magen er fortsatt vond men ikke grusom, den brune utfloden har ikke vist seg idag! Nå er positiviteten tilbake!! Hurra!!!:)
 
Takk:) sjekket her nå, men er ingen vaksiner etter 2001 som er registert og jeg tok vaksiner både i 2004/2005 og 2007/2008 for reise til Afrika.. Så må nok ringe vaksine kontoret å høre:)

Oi, det var rart, min var godt oppdatert til 2007, og da var til og med de jeg tok da jeg gikk på skole i Sverige med :O håper du finner det ut da, og at du slipper å fylle på nå som du er gravid :)
 
Etter en halv dag med sofasliting er formen mye bedre! :) jeg er ikke så trøtt idag, magen er fortsatt vond men ikke grusom, den brune utfloden har ikke vist seg idag! Nå er positiviteten tilbake!! Hurra!!!:)

Så bra positiviteten er tilbake, og så herlig å se sterkere test :D
 
Ble for første gang dårlig av matlukt idag, og av alle ting så var det krydderskuffen! Jeg måtte forlate kjøkkenet og mannen måtte overta.. Hehe:)

Har hatt litt mer utflod ikveld og litt mer smerter, men tror dette er en miks med luftsmerter.. Noen andre som sliter med luftsmerter?

Vi snakker om å fortelle mødrene våre allerede på torsdag.. Min mor er hjemme på ferie (bor i spania), så er eneste muligheten til å fortelle henne det i person:)

Har og lyst å si det til søsteren min sånn at hun kan bruke doppleren sin til å lytte etter hjertelyd:) kan man høre det med en doppler så tidlig??:-S
 
En ny dag:):)

Da tror jeg disse blødningene har gitt seg og magen er bedre:):) nå har kvalmen komt istedet;);)

Idag kommer svigermor og min mor på middag og vi skal da fortelle dem det:) vet ikke helt hvordan de vil reagere:p men moren min er hjemme fra Spania en liten ferietur, så blir å fortelle henne nå eller på telefon i jula.. Tenker å kjøpe en kopp med verdens beste bestemor på;);) Håper det smelter hjertene Deres;);)

Nå ligger jeg på sofaen og prøver å finne ut hva jeg Skal lage til middag til disse damene, tips taes imot med takk! Helst noe med ikke så mye krydder:p blir kvalm av krydder skuffen:p
 
Hvordan gikk det i dag? Fortalte du til de kommende bestemødrene, og hvordan reagerte de og hvordan fortalte du det da, evnt? :)

Edit: så i en annen tråd at du hadde fortalt det, så gøy :D lurer fortsatt på siste spørsmålet over her :p
 
Last edited:
Hvordan gikk det i dag? Fortalte du til de kommende bestemødrene, og hvordan reagerte de og hvordan fortalte du det da, evnt? :)

Edit: så i en annen tråd at du hadde fortalt det, så gøy :D lurer fortsatt på siste spørsmålet over her :p


Etter middagen fikk de hver sin gave som sto verdens beste bestemor på.. Først skjønte de ikke noe.. Så spratt øynene ut og de hoppet av stolene.. Svigermor ble helt satt ut, første barnebarn, mens min mor får både nr 7 og 8 neste år;-)
 
Etter middagen fikk de hver sin gave som sto verdens beste bestemor på.. Først skjønte de ikke noe.. Så spratt øynene ut og de hoppet av stolene.. Svigermor ble helt satt ut, første barnebarn, mens min mor får både nr 7 og 8 neste år;-)

Sååå gøy :D gleder meg virkelig til å fortelle det til familie jeg og nå :D
 
Jeg er blitt en testtøs! Jeg tester regelmessig pga blødningene mine.. Nå har jeg ikke hatt det på en stund, men Idag var det tilbake.. Så da måtte jeg ty til en test! Det var test streken VELDIG sterk! Så ble beroliget:):)

Tenker å ringe legen eller ta kontakt med en jordmor på mandag.. Snakker jeg med legen så sykmelder han meg sikkert en uke til..

Men jeg er positiv og tror dette går bra!:) idag våknet jeg med større brystvorter som var kjempe ømme! Noe mannen syns er gøy!!:) hehe..

Ha en flott solskinnsdag alle sammen:):)
 

Vedlegg

  • 1416652252081.jpg
    1416652252081.jpg
    35,3 KB · Visninger: 12
Jeg er blitt en testtøs! Jeg tester regelmessig pga blødningene mine.. Nå har jeg ikke hatt det på en stund, men Idag var det tilbake.. Så da måtte jeg ty til en test! Det var test streken VELDIG sterk! Så ble beroliget:):)

Tenker å ringe legen eller ta kontakt med en jordmor på mandag.. Snakker jeg med legen så sykmelder han meg sikkert en uke til..

Men jeg er positiv og tror dette går bra!:) idag våknet jeg med større brystvorter som var kjempe ømme! Noe mannen syns er gøy!!:) hehe..

Ha en flott solskinnsdag alle sammen:):)

Større brystevorter og bryster generelt er vel en slager hos de fleste mannfolk kanskje? :)

Så bra du er positiv :)
 
Da har vi nettopp hatt sex for første gang siden vi fant ut at jeg er gravid.. Og det ble en kort affære for mannen, og av den korte affæren blødde jeg en del. Der kom en del lyserosa og rødt blod.. Siden jeg har hatt den utfloden denne uken blir jeg bekymret.. Noen andre som har blødd etter sex? Er nok sikkert bare skjøre slimhinner, men jeg blir allikevel bekymret.
 
Da har vi nettopp hatt sex for første gang siden vi fant ut at jeg er gravid.. Og det ble en kort affære for mannen, og av den korte affæren blødde jeg en del. Der kom en del lyserosa og rødt blod.. Siden jeg har hatt den utfloden denne uken blir jeg bekymret.. Noen andre som har blødd etter sex? Er nok sikkert bare skjøre slimhinner, men jeg blir allikevel bekymret.

Har ingen erfaringer med det, da vi ikke har hatt sex etter positiv test... Tørr ikke enda pga blødningene mine! Stoppet blødningene dine eller?
 
Har ingen erfaringer med det, da vi ikke har hatt sex etter positiv test... Tørr ikke enda pga blødningene mine! Stoppet blødningene dine eller?

De stoppet på kvelden:):)

Men får ikke snakke med legen.. Vil virkelig ha en tidlig ul fot å de ett bankende hjerte. Veldig urolig for en MA...
 
Da har jeg vært på UL!

Fikk se ett lite lite bankende hjerte, målt 4 mm og satt tilbake en uke.. Jeg er nå 6 uker og termin i slutten av juli:)
 
Så herlig. Gleder meg til torsdag jeg nå♡
Fikk du bilde :)
 
Back
Topp