Min lille skatt ville ikke mer [emoji174]

Så utrolig trist å høre, håper dere blir fort gravide igjen og at en ny skatt klorer seg fast hele veien <3

Sender deg varme klemmer [emoji173]️

Så utrolig trist å høre. Dette er jo den største frykten [emoji22] Sender deg en god klem [emoji173]

Last edited:
Uff vet godt hvordan du har det. Møtte opp i uke 13 i mitt første svangerskap uten liv i magen. Bare gråt og få det ut. Det er kun tid du kan ta til hjelp nå [emoji173]️ håper dere ikke gir opp håpet og fortsetter å kjempe videre med neste gang! [emoji4]

Signerer denne! Samme skjedde meg! Fikk ikke time til utskraping før 5 dager etter [emoji20][emoji20]

Jeg har hatt farge på papiret nå hver dag siden positiv test omtrent. HCG har steget som det skal og ultralyd 6+1 viste fine hjerteslag.

Idag, på jobb, var det plutselig skikkelig brunt i trusa og jeg fikk nok. Dro til fastlegen og ba han sende meg til Ahus for kontroll. Ahus ville ikke ta meg imot før etter helga, men det kjente jeg at jeg ikke synes holdt. Ringte rundt til flere privatklinikker, og endte opp med time på Volvat Fredrikstad, hvertfall 15 mil hjemmefra.

Der fant vi en bittelite skatt hvor hjertet ikke lenger slår. Det har det nok heller ikke gjort på 2-3 uker ifølge målene. Nå må jeg inn på Ahus mandag morgen for å få min lille skatt ut.

Jeg er knust og klarer ikke slutte gråte [emoji174]

Takk for meg.

Sender en god og varm klem! Unner ingen den følelsen du sitter med nå. Viktig å bruke partneren din sånn at dere kan støtte hverandre igjennom denne sorg prosessen [emoji173][emoji172][emoji171]

Huff så trist å lese! God klem til deg <3

Takk for alle hyggelige svar. [emoji173]️ Onsdag skulle jeg sette cytotek og abortere hjemme. Det gikk forsåvidt greit, men idag begynte jeg å blø helt ukontrollert. Måtte hentes av ambulanse og er nå operert. Dette så jegvirkelug ikke for meg. Blir liggende på sykehus over natten som følge av stort blodtap.

Back
Topp