Min lille skatt ville ikke mer [emoji174]

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Jeg har hatt farge på papiret nå hver dag siden positiv test omtrent. HCG har steget som det skal og ultralyd 6+1 viste fine hjerteslag.

Idag, på jobb, var det plutselig skikkelig brunt i trusa og jeg fikk nok. Dro til fastlegen og ba han sende meg til Ahus for kontroll. Ahus ville ikke ta meg imot før etter helga, men det kjente jeg at jeg ikke synes holdt. Ringte rundt til flere privatklinikker, og endte opp med time på Volvat Fredrikstad, hvertfall 15 mil hjemmefra.

Der fant vi en bittelite skatt hvor hjertet ikke lenger slår. Det har det nok heller ikke gjort på 2-3 uker ifølge målene. Nå må jeg inn på Ahus mandag morgen for å få min lille skatt ut.

Jeg er knust og klarer ikke slutte gråte [emoji174]

Takk for meg.

Uff vet godt hvordan du har det. Møtte opp i uke 13 i mitt første svangerskap uten liv i magen. Bare gråt og få det ut. Det er kun tid du kan ta til hjelp nå [emoji173]️ håper dere ikke gir opp håpet og fortsetter å kjempe videre med neste gang! [emoji4]

Huff, vet hvor forferdelig vondt det er å miste :( Du har lov til å gråte og ha det vondt nå. Håper spiren sitter fort igjen når du er klar for det. Sender deg en god klem:Heartred

Ta vare på deg selv og lykke til neste gang [emoji173] klem

Ånei, så trist :( stor og god klem til deg :Heartred

Det var utrolig trist å lese. Jeg vet dessverre også så alt for godt hvordan det er. Ta godt vare på hverandre framover, og så håper jeg ny spire sitter raskt når dere er klare for å prøve igjen. Stor klem! [emoji173]

Jeg vet hvordan du har det akkurat nå [emoji173] Det gjør så forferdelig vondt [emoji173] Du må bare gråte og sørge, det er lov å være knust. Sender deg en stor og varm klem [emoji8]

Trist å høre :( sender en klem å håper neste spire sitter fort igjen når dere er klare, Å holder seg fast hele veien ❤️ ❤️

Back
Topp