Min lille prinsesse <3

Var. Det gikk rett vest, og det suger. Håper, og tror, jeg faktisk fortjener bedre. Det har vært tøffe måneder :( jeg lot det gå litt for langt, dumsnill som jeg er.
Ikkje bra å høre det da.
Lett å være dumsnill, eg å e det.
Men e godt å høre at dere prøvde å da. Da vet nå du at du har prøvd, men ikkje går
 
Liten oppdatering

Lille babyen min er snart 6 måneder gammel. Noen MÅ stoppe tiden litt!!! Hun blir jo så stor :eek:
Ler, smiler, ruller rundt, åler seg fremover og har fått to små, søte fortenner nede :D

Hun er herlig herlig! Hver igjennom!
Hun sover fortsatt hele natta, men det tar hun igjen på dagtid ;) skikkelig propell!

Spiser grøt morgen og kveld, og hun elsker det :) tran elsker hun også, haha.
Hun får en del frukt, og det er såå stas. Sånn silikon-smokk man kan putte frukt inni er foresten helt genialt. Stas å få spise selv :)
Middag er hun ikke særlig interessert i enda, men det kommer vel!

Snart er det tid for å søke barnehage. Mammaen gruuuuer seg!
 
Liten oppdatering

Lille babyen min er snart 6 måneder gammel. Noen MÅ stoppe tiden litt!!! Hun blir jo så stor :eek:
Ler, smiler, ruller rundt, åler seg fremover og har fått to små, søte fortenner nede :D

Hun er herlig herlig! Hver igjennom!
Hun sover fortsatt hele natta, men det tar hun igjen på dagtid ;) skikkelig propell!

Spiser grøt morgen og kveld, og hun elsker det :) tran elsker hun også, haha.
Hun får en del frukt, og det er såå stas. Sånn silikon-smokk man kan putte frukt inni er foresten helt genialt. Stas å få spise selv :)
Middag er hun ikke særlig interessert i enda, men det kommer vel!

Snart er det tid for å søke barnehage. Mammaen gruuuuer seg!
Har en sånn silikon smokk eg å. E veldig genial ja. Småen tar ikkje smokk til vanlig, men denne liker hun selv om det ikkje e noe i
 
Har en sånn silikon smokk eg å. E veldig genial ja. Småen tar ikkje smokk til vanlig, men denne liker hun selv om det ikkje e noe i

De er helt supre!
Hun her er smokkeguri uten like da. Helt avhengig av den smokken :p
 
Hvordan går det med dere? =D

Så koselig at du spør :)
Det går veldig fint med oss. Tiden flyr, og jenta mi er allerede 14 mnd :O
Blitt så stor og flink! Løper rundt i full fart, babler og prater, ramper og ler :)
 
Back
Topp