Min husbyggetråd =)

Da var taket tett med pappa og 5 vinduer var kommet på plass =) ! No må jeg bare finne ut når vi skal ha kranselaget hehe.

2 gutter som studerer hustegningene nøye og forklare og peker hehe

Terassedøren

Da var alle vinduer kommet på plass , pluss terassedøren og en bygge dør.  De har også begynt å lekte på huset og lagt sånn musenetting helt nede på kanten av huset så ikke mus skal komme seg inn i kledningen.  No er byggedøren kommet på så no kommer vi oss ikke inn i huset på ettermiddagstid men det gjør ikke så mye akkurat no for no skjer det svært lite innvendig, meste er utvendig men kommer den dagen det skjer mye inne så da får vi se om jeg får kommet meg inn å ta litt bilder på dagtid =) !

Er kjempekjekt å se bilder![:)] Ang kranselag har jeg litt dårlig samvittighet, hadde ikke det vi når taket var tett.[:o] Og vi har ikke nøkkelferdig hus engang.. Var så mye som skjedde på de tider, så ble liksom bare glemt av..

ORIGINAL: *Solsikke*

Er kjempekjekt å se bilder![:)] Ang kranselag har jeg litt dårlig samvittighet, hadde ikke det vi når taket var tett.[:o] Og vi har ikke nøkkelferdig hus engang.. Var så mye som skjedde på de tider, så ble liksom bare glemt av..

Ja jeg har ikke fått hatt det selv en gang ! Og vet ikke om jeg får tid heller. Har helst lyst å ha gubben med på slikt og ikke gå alene [;)]!

ORIGINAL: Anonymius

Ja jeg har ikke fått hatt det selv en gang ! Og vet ikke om jeg får tid heller. Har helst lyst å ha gubben med på slikt og ikke gå alene [;)]!

Ja slik var det her også, men har en mann som jobber borte i ukene, kjører lastebil. Så det var ikke så lett å få til når han var hjemme. Hadde ikke særlig lyst å stå der alene med snekkerne heller.[8D]

Ja slik var det her også, men har en mann som jobber borte i ukene, kjører lastebil. Så det var ikke så lett å få til når han var hjemme. Hadde ikke særlig lyst å stå der alene med snekkerne heller.[8D]

Ikke jeg heller har lyst å stå der alene hehe ! mannen jobber så sent og har så lang reisevei at han er hjemme lenge etter at de er ferdig for dagen på huset også. Men får ringe han som bygger huset og høre om vi ikke kan ta det igjen når huset er ferdig heller :) han som bygger huset skal i alle fall få noe godt etter huset er ferdig for han har hjulpet oss mye med kommune og lånet :)

Var å såg på huset i går, no holder de på med lektene på taket for å få de ferdig så er det vel takstein next [;)].. tok ikke bilder siden det er lite oppdateringer fra forje bildelass.

Men så kom meg og mannen over en tanke, hvor i huleste skal pipen være ??? hehehe.. burde ikke den bli satt inn før huset ble kledd eller gjør de det etterpå kasnkje ??? noen som vet hehe.. :P !

Var å såg på huset i går, no holder de på med lektene på taket for å få de ferdig så er det vel takstein next [;)].. tok ikke bilder siden det er lite oppdateringer fra forje bildelass.

Men så kom meg og mannen over en tanke, hvor i huleste skal pipen være ??? hehehe.. burde ikke den bli satt inn før huset ble kledd eller gjør de det etterpå kasnkje ??? noen som vet hehe.. :P !

Pipa settes inn etterpå, ihvertfall i vårt hus [:D]

ORIGINAL: KL82

Pipa settes inn etterpå, ihvertfall i vårt hus [:D]

hehe får satse på at de sitter den inn her også, de har nok full kontroll bare jeg som begynte å lure i går hehe. Men jeg er jo ingen byggmester hehe.. ble bare litt tidig når vi begge lurte liksom på hvor pipen ble av :P

Gleder meg til å se flere bilder, sikkert skjedd en del bare de siste dagene!! [:)] Er så gøy å se på dere som driver bygger, gleder meg til vi også kommer igang [:)]

Hei hei igjen ! Ja no skjer det ting igjen på huset i såfall ting vi kan se utvendig. Jeg lurer på om de har holdt på med noe innvendig i noen dager no siden vi ikke har sett de så mye. Står på planen at det skal være finstøping så =) ! Men her kommer litt bilder igjen

Takrenne på plass

Litt kledning på plass også

Takstein kommet opp på taket, og begynt på ..

Da er taksteinen ferdig lagt på huset [:D] neste på planen no er kledningen på huset. De har begynt litt på ene siden, dette skal være ferdig til over neste helg [;)]!

ÅH! For et flott hus! Du er kjempeheldig som får deg ny og fin enebolig!!! Skulle ønske deg var mitt[:D]

Da var huset mitt fått seg kledning =) neste er å få listene rundt vinduene =)

Litt pyntelister rundt vinduene må til :) og profilert kledning...

Så heldig du er som får det nytt fint hus! Super tråd som jeg garantert kommer til å følge! [:)]

Tusen takk til alle deres tilbakemeldinger [:D] jeg føler meg utrolig heldig ja og kan ikke vente til den dagen vi får flytte inn [;)]! Går i en stadig lykkerus hver dag hehe , har jeg en dårlig dag er det bare å se på huset og smilet er der [:)]!

Jeg sku ønske alle fikk denne muligheten å bygge seg noe nytt og eget. Selv vet jeg hvordan det er å stå på den siden hvor man har lyst på men rett og slett ikke har råd og må klare seg med det minnimale. Utrolig kjipt så jeg krysser fingrene for at alle en vakker dag får oppleve det jeg får oppleve nå [;)]

hei hei

litt nye oppdateringer her i fra [;)]! Det skjer ikke så mye utvendig på huset for tiden, det meste er innvendig no. No har de lagt isopor på gulvet og lagt varmekabler og rør til det oppå, så nå venter vi bare på at det 3 huset skal komme opp og da skal de fylle i sement på gulvet [;)] så nå begynner det å ta form innvendig også straks..

Sånn er det rundt alle vinduene ...

Så bra det blir! Er veldig glad i sånne lister rundt vinduene[:)]

Når er planen at huset skal være innflyttningsklart?

Back
Topp