Ikke så mye oppdateringen her for tiden gitt :) tomten våres ser ferdig planert ut så nå venter vi egentlig bare på at de skal bli ferdig med de 4 andre og begynne på ringmuren :) !
Kan kanskje skrive om det som følger med huset :) Vi får en kjempe fin vedovn fra jøtul . Det er varmekabler i alle rom . Det er smartpanel på veggene i alle rom. På stue og kjøkken er det en farge jeg ikke finner ut av på nettet hvordan ser ut. På soveromene er det smartpanel md caffelatte farge =) ! Det er fliser på bade og lille toalettet og i gangen. På stuen føler det eikeparkett. Helt grei standard :) Ved huset følger det også med carport med en bod. Vi får asfalt på hele parkeringplassen våres siden eldstemann bruker rullestol innimellom. Ikke praktisk å kjøre i grus akkurat med det.
Skolen ligger rett bortenfor oss nesten. Kan se på skolen sin parkeringplass så de får en lett skolevei :) . Barnehage ligger også rett nedi hugget så det er veldig sentralt til disse tingene. Byggetfeltet er kjempe stort og jeg har bodd der siden jeg var 2 år og har stor trives :) så nå er jeg gla jeg får drømmen min oppfylt med å bo der i det feltet og ikke minst at ungene mine får vokse opp på mammaen sitt barndomssted :)
Så nå skal vi male litt i leilgiheten vi bor i når som vi eier, og så er det å ligge den ut til salgs. Mye som skal skje nærmeste mnd, først fødsel i mai , så visning og håper på å få solgt, og så skal vi til usa , dåp, innflytting i nytt hus og så er det jul igjen hehe :)
mye å se frem til...! Jeg har sett på galleriet over stuer ,kjøkken og tatt opp en del interiør tips, gleder meg til å lage stuen og hele huset fint og trivelig :) !