Min husbyggetråd =)

Anonymius

Glad i forumet

Hei hei

Jeg fant ingen husbyggeforum her inne på babyverden så nærmeste jeg kom var interiør forumet =) Håper det er greit at jeg slenger inn min husbyggetråd her !

Vi skal bygge hus som skal være ferdig til høsten 2010.

Enebolig i et fint byggefelt med skolen bare noen meter bortenfor.

Her er hustegningene :

Slik blir kjøkkenet :

Frontene ser slik ut

Her er badekaret vi skal ha. Det er for varmtvannsbehandling for meg og min eldste sønn

Tomtearbeidet som er gjort fra rett før jul til per dags dato. De skal planere 5 tomter så det er ikke bare våres :

Her kommer våres tomt :)

No er det helt flatt og ferdig med våres og naboen, bare 3 igjen

Selve husets grunnmur skal stå ferdig i midten - slutten av februar. 1 mars begynner de på reisverket til huset =) jippi gleder meg ...

Jeg og mannen har vært på shopping og kjøpt oss en ny sofa

Så gøy!! Den soffaen har et vennepar av oss kjøpt seg å, den er super digg å sitte i

Skjønner godt at du gleder deg! Ser kjempe fint ut[:)] Blir spennende å følge med på tråden videre!!

Blir spennende å følge med dere videre i husbyggingen!! [:D]

tusen takk alle sammen =)  jeg skal oppdatere så ofte jeg kan og så ofte det skjer forandringer :)

Ja det var ganske mye likheter der :) nydelig hus dere har [:)]! Så koselig at du vil følge med videre i bygge prosessen vårs =) . Gleder meg kjempe mye til begynner å ligne et hus på tomten og ikke minst at det står ferdig bygget hus der som jeg kan flytte inn i :) 

Gleder meg til å følge fremgangen i husbygging deres. Kjempemorsomt å se hvordan andre gjør det når de bygger. Dere går en spennende tid i møte.[:)]

ORIGINAL: Ariada88

Blir spennende å følge med dere videre i husbyggingen!! [:D]

ORIGINAL: LillPill

ORIGINAL: *Solsikke*

Gleder meg til å følge fremgangen i husbygging deres. Kjempemorsomt å se hvordan andre gjør det når de bygger. Dere går en spennende tid i møte.[:)]

Sign[:)]
holder selv på og det er kjempe spennende..

Hva heter sofaen dere har kjøpt? og hvor har dere kjøpt den? vi og har kjøpt ny nå, og den lignet veldig. vi har ikke fått vår enda.

Stilig ,hvilke hus ska dere bygge ??? ! :) vi kjøpte sofaen på skeidar. Sting heter sofaen :) Gleder meg til å ta den i bruk i huset. Vil ikke bruke den før hehe :)

Ikke så mye oppdateringen her for tiden gitt :) tomten våres ser ferdig planert ut så nå venter vi egentlig bare på at de skal bli ferdig med de 4 andre og begynne på ringmuren :) !

Kan kanskje skrive om det som følger med huset :) Vi får en kjempe fin vedovn fra jøtul . Det er varmekabler i alle rom . Det er smartpanel på veggene  i alle rom. På stue og kjøkken er det en farge jeg ikke finner ut av på nettet hvordan ser ut. På soveromene er det smartpanel md caffelatte farge =) ! Det er fliser på bade og lille toalettet og i gangen. På stuen føler det eikeparkett. Helt grei standard :)  Ved huset følger det også med carport med en bod. Vi får asfalt på hele parkeringplassen våres siden eldstemann bruker rullestol innimellom. Ikke praktisk å kjøre i grus akkurat med det.
Skolen ligger rett bortenfor oss nesten. Kan se på skolen sin parkeringplass så de får en lett skolevei :) . Barnehage ligger også rett nedi hugget så det er veldig sentralt til disse tingene. Byggetfeltet er kjempe stort og jeg har bodd der siden jeg var 2 år og har stor trives :) så nå er jeg gla jeg får drømmen min oppfylt med å bo der i det feltet og ikke minst at ungene mine får vokse opp på mammaen sitt barndomssted :)

Så nå skal vi male litt i leilgiheten vi bor i når som vi eier, og så er det å ligge den ut til salgs. Mye som skal skje nærmeste mnd, først fødsel i mai , så visning og håper på å få solgt, og så skal vi til usa , dåp, innflytting i nytt hus og så er det jul igjen hehe :)
 mye å se frem til...! Jeg har sett på galleriet over stuer ,kjøkken og tatt opp en del interiør tips, gleder meg til å lage stuen og hele huset fint og trivelig :) !

ORIGINAL: Anonymius

ORIGINAL: *Solsikke*

Sign[:)]
holder selv på og det er kjempe spennende..

Hva heter sofaen dere har kjøpt? og hvor har dere kjøpt den? vi og har kjøpt ny nå, og den lignet veldig. vi har ikke fått vår enda.

Stilig ,hvilke hus ska dere bygge ??? ! :) vi kjøpte sofaen på skeidar. Sting heter sofaen :) Gleder meg til å ta den i bruk i huset. Vil ikke bruke den før hehe :)

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17516832

Bilder av huset her[:)]

nydelig hus =) no gleder jeg meg bare ennå mer til våres kommer så langt for dere hadde mye likt av det vi skal ha innvendig ... spes smartpanel på veggene og det. hvilke farge har dere på veggen ???

tusen takk =) elsker slike tråde selv hehe ! Dumt at jeg ikke kan oppdatere med bilder ennå men jeg skal slenge de innpå med en gang jeg ser forandringer. Var forbi der i dag og ser at de har planert alle tomtene nesten no, så ikke så lenge til grunnmuren begynnes på håper jeg. Den skal jo være støpt ferdig og klar til 1 mars så får håpe jeg kan oppdatere med litt snart =)

ORIGINAL: Andrea05

Gleder meg med deg!!!! [:D][:D] Skal følge med!!!  Driver selv og bygger [:D]

å har du også byggetråd som jeg kan titte på ???

Back
Topp