Min historie

SisteMorell

morellimagen
Da var jeg klar for og fortelle dere om det som gikk galt natt til den 29 januar ☺

Hadde hatt ett par kynnere i løp av kvelden som gikk over til rier og rier som gikk til konstant smerte.
Legene kom løpende inn på rommet mitt på st olavs med ultralyd apperater og dem tok innvendig og utvendig :) dem var bekymret for at de gamle keisersnittene holdt på og revne derav smertene og dem kjørte meg i full hast på operasjon stuen full narkose og ut med lille han var 930gram 30 cm
Det viser seg at alt som kunne gå galt holdt på og skje på engang: akutt morkake løsning, blod i fostervann og rift i keisersnitt arr! Infeksjoner i morkaken osv ☺ ufattelig glad jeg var på sykehuset og ikke hjemme og takknemlig for kjappe leger

Min lille fighter heter Storm Elias og har det kjempebra etter forholdene ☺ lille knøtt fikk bli i magen til uke 25

Vedlegg

• 1422753254791.jpg
    1422753254791.jpg
    35,7 KB · Visninger: 408
Så godt at ting gikk som de gikk! Hell i uhell. Fantastisk nydelig lite knøtt ❤️ lykke til videre, håper han vokser seg stor og sterk, så dere snart kan ta med den lille hjem! :)

Hei lille du! Så sterk du er Storm Elias! Vi krysser alt vi har <3

Signerer de over :)

Å herregud! Får helt frysninger og tårene presser på. Så godt at alt har gått bra! Jeg vet om to jenter født i uke 25+3, begge har det gått kjempebra med. De er søstre i tillegg, spesielt at de kom på samme dag i svangerskapet, men som sagt har det gått veldig fint. Heier på deg og den lille fighteren din! Anbefaler gruppen "prematur" på Facebook, samt prematurforeningen på nett. Mye info der! Husk å ta vare på deg selv oppi sykehustida, ta deg turer hjem hvis du kan det, slik at du får koblet av litt. Prøv å ha fokus på det store bildet, dette er en liten periode av livet deres, man må bare gjennom det. Stor klem!

Å, for en historie! Heia lille, tøffe Storm Elias! Godt at du allerede var på sykehuset og fikk hjelp raskt. Masse lykke til videre, håper dere kommer dere bra, både lillegutten og du! :)

Gurimalla! Håper alt går godt! Hold ut! Dette går nok bra, han tar nok verden med Storm skal du se! Lykke, lykke til!

Enda godt du var på st olav! Håper alt går fint <3
Min keiser kom 6 uker før tiden, lå inne på intensiven på st olav i noen uker, masse flinke sykepleiere og leger der :)
Masse lykke til videre!

Ja, du var heldig som alt var på sykehuset :)

For en tøffing du har :) masse lykke til videre :)

Nei gud for en tapper liten gutt ♡ DU HAR ALL GRUNN TIL Å VÆRE STOLT!! han vi nok kjempe seg vidre å bli en stor gutt ♡ takk for at du deler ♡ og masse lykke til videre ♡

Så nydelig gutt du har! Har selv ei jente født i uke 32+6, og selv om det er nesten 7 uker senere enn din så kjente jeg nok på mange av de samme følelsene. Så heldige vi er som bor i Norge!

Back
Topp