Skulleønskeikke
Andre møte med forumet
Fant i juni i fjor ut at jeg var gravid, vi gledet veldig oss selv om dette ikke var planlagt. Var på tidlig ul da vi fikk beskjed om at hjertet hadde sluttet å slå. I august var alt over og vi tok en liten pause. I november jeg jeg gravid på nytt, fikk time til tidlig ul på sykehus denne gangen siden det gikk som det gikk sist gang. Kom på tidlig ul i uke 8 og alt man kunne se da så fint ut. Klarte ikke glede meg helt enda så bestilte en privat ul i uke 13, alt så fortsatt bra ut og det var mye aktivitet. Så på oul i mars kom sjokkbeskjeden. Fosteret var ikke vokst lenge enn til uke 15-16 og det var lite/nesten ikke fostervann. Ble henvist til et nytt sykehus for å være sikker. De så de samme og jeg fikk time til aborten. Hele verden raste og klarte ikke tenke på noe annet. Etter fødselen som tok over 12 t ble jeg skikkelig dårlig og fikk ikke dra hjem før dagen etter. På sykehuset ville de sende foster og en bit av morkaken til obduksjon. De mente det kanskje ville gå 2-3 mnd å få svar. Nå har det gått 16 uker og fortsatt ingen svar. Ringte min fastlege for å høre om de kunne ringe sykehuset og høre hvordan ting lå an. Der fikk de til svar at fosteret ikke var sett på eller noe og det kunne gå helt opp til et år. Kjenner jeg blir lei meg og skikkelig fortvilet. Vi vil ikke prøve igjen før vi har fått svar fra obduksjonen. Noen andre som har hatt foster til obduksjon? Hvor lenge måtte dere vente?