Så herlig han e. Vi må komme på besøk igjen snart1 uke!! I dag har mini blitt en hel uke!! Hjelpes så fort tiden går. Nettene våkner han hver 3. Time enten selv eller blir vekket. Han sovnet som regel på brystet. I går var han frustrert han klarte ikke å få nok melk. Følte puppen min var tom og pga melkespreng hadde jeg pumpet tidligere på dagen. Var kanskje litt for mye pumping. På mandag var mini på ultralyd. En lege undersøkte han å sa at nyrebekkenet var mindre enn ved tidligere kontroller. Dette kunne bety at de som har målt tidligere har målt feil side. Men joda nyrebekkenet var jo fremdeles stort. Men barnelegen som måtte ta avgjørelser på hva som skjer videre. Så nå vet jeg ikke hva som vil skje.. Typisk. Ellers hadde Pål sin første lange trilletur mandag. Da var han 5 dager, å det var sol ute. Ettersom vi er nyinflyttet kjenner vi ikke området noe. Vi ville derfor gå en tur å se. Vi fant ut at veien ikke var så fin. Lite fortau jo lengre vi kom. Bussen kjører der og smalt. Vi fant også en snarvei, den kan vi ikke gå med barnevogn. Alt for bratt. Så gikk vi inn på butikken på veien tilbake. Rart å ha gangavstand til 2 butikker når nærmeste butikk tidligere var 20-25 min gange. Vis vedlegget 106390Vis vedlegget 106391 Vis vedlegget 106392