Min dagbok..

wow så spennende!!! masse lykke til!!! håper den klorer seg fast [:)]
 
Neiii...idag har jeg vondt igjen[:(] Lurer veldig på om det er noen galt....
 
Gratulerer med spiren![:D]
Det går nok sikkert veldig bra med deg! Når man er gravid, så er det ofte man får litt vondt i magen.
Det er jo en liten baby som vokser der inni![;)] Jeg hadde vondt i magen i begynnelsen når jeg var gravid sist...stikkninger og svake menssmerter.
Masse lykke til og nyt tiden[:D]
 
 
Gratulerer med graviditeten!!! Krysser fingrer og tær for at den lille spiren klorer seg fast, og at resultatet blir en helskjønn liten baby om 8,5 måneder [:)]
 
ØNSKER DERE ALLE EN KJEMPE FIN HELG!!!!!!!!!!
 
Tusen takk! Fikk vite svaret på blodprøven idag og hcg nivået i blodet har steget, det er jo et godt tegn!![:)][:)][:)]
 
Så bra[;)]
Du får ta det med ro og nyte graviditeten!
Så heldig du er[;)]
Håper det blir en spire på meg snart også
 
millejenta:
Jeg krysser fingrene for deg![:)] Du blir nok gravid snart!
Prøver å nyte graviditeten, jeg er jo egentlig kjempeglad!!!! men det er de dumme bekymringene.....noen ganger blir jeg helt sikker på at det er noe galt, og at alt jeg gjør er galt...
Men jeg må prøve og slappe av og skjerpe meg!
 
ja, jeg skjønner veldig godt at du er litt bekymret av og til...var det jeg også første gangen jeg var gravid! Husker jeg hadde dårlig samvittighet hver gang jeg åt snop o.s.v[;)] hehe....
Men alt gikk jo veldi bra, så nå har jeg ei artig lita tulle på snart 3år[:D] Så vi får håpe det sitter en spire igjen i løpet av sommeren
Hvor langt er du kommet i svangerskapet da?
 
 
Er nok litt ekstra bekymret fordi jeg har mistet en gang før.... kjenner meg igjen i det med å få dårlig samvittighet når man spiser litt godteri..så det beste er jo egentlig bare å la være, så slipper man og tenke på det....men det er ikke alltid så lett![:D]
Nå er jeg 5 uker på vei.... Forrige gang mistet jeg da jeg var 11+4... Håper det går bra denne gangen!!
Skal ta tidlig ultralyd, er veldig spent...redd for at det er noe galt[&:]
Så heldig du er som har en liten jente på 3 år, det er en morsom alder![:)] Det er veldig betryggende å høre om andre som også har hatt litt vondt i begynnelsen av svangerskapet og som det går bra med! Håper jeg er like heldig som deg![:)]
Nå går det jo mot våren, da er det visst litt lettere å bli gravid! Lykke til!![:)]
 
Jeg kryssen fingrene for at spiren klamrer seg fast resten av svangerskapet!
Det går nok bra skal du se[;)] Du er jo bare sååå heldig som er gravid[;)]
 
Ja, jeg er veldig heldig, er kjempeglad!![:)][:)][:)]
 
Det er så urettferdig....endelig skjer det jeg har tenkt på hvert eneste minutt i 6 måneder, og så går det kanskje galt denne gangen også...[:(][:(] Og man kan ikke gjøre noenting...[:(][:(][:(] Bare vente.... Jeg har en veldig følelse av at dette ikke går bra..[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
Hmmmm... Noen grunn til at du tenker sånn? Skjønner deg veldig godt! Har det ikke akkurat godt om dagen jeg heller men man må vel bare prøve å tenke fremover og være så positiv man bare kan... Krysser fingrene for at det skal gå bra og så lenge det er tegn på noe annet så gjøre det det[;)]
 
Heisann!!
Jeg vet fortsatt ikke helt hvordan det går... hcg nivået i blodet stiger, men jeg har fortsatt mye vondt...og idag var jeg på ultralyd og der var det ikke noe bankende hjerte..[:(] Jeg er 6+3 uker idag, så de burde kunne se det, men de tror at jeg kanskje har bakoverbøyd livmor og da kan det være vanskelig å se så tidlig. Skal tilbake om noen dager, håper det er et hjerte som banker da!!
Jeg tror egentlig at det ikke er noe håp....[:(] 
Og idag hadde jeg egentlig termin hvis jeg ikke hadde mistet forrige gang...så er litt trist[:(]
hvordan går det med deg og prøvingen da?
 
Hei! Hvordan går det med deg?
 
Hei igjen ninabo!
Jeg vet ikke helt hvordan det går...de så ikke et bankende hjerte på ultralyden...[:(] Men skal ta ny ultralyd på tirsdag. Er hjemme fra jobb noen dager og tar det litt med ro...prøver og ikke tenke for mye!
Hvordan går det med deg??
 
Tusen takk  Randålf![:)]
 
Back
Topp