Min dagbok..

x1x*Kat*

Forelsket i forumet
Her er min historie:
I august ifjor fant jeg ut at jeg var gravid, og vi ble overlykkelige![:)] Det var ikke helt planlagt, men det passet fint likevel![:)]
Men gleden ble kortvarig da jeg pluttselig begynte å blø i oktober, da var jeg 11 uker og 4 dager på vei.
Jeg håpet at det skulle gå bra, men vi mistet den lille....værste dagen i hele mitt liv.[:(] Jeg ble helt knust!
Jeg bestemte meg ganske fort for at jeg ville prøve igjen, tenkte det ville hjelpe å få noe å glede seg over igjen....selv om jeg er livredd for at det skal skje igjen! Men det var ikke så lett! Det er 6 måneder siden nå, og jeg har fortsatt ikke blitt gravid. Frustrerende....[:(]
Tenkte kanskje det ville hjelpe litt og skrive her.....[;)]
Nå er det 10 dager til jeg kan ta en test, HÅPER jeg er gravid denne måneden!!

En uke til jeg kan ta en test idag....er veldig spent!!
Kjenner små stikk og svake menssmerter noen ganger, så blir veldig bekymra... Men prøver å tenke på noe annet!

ORIGINAL: Kat_

En uke til jeg kan ta en test idag....er veldig spent!!
Kjenner små stikk og svake menssmerter noen ganger, så blir veldig bekymra... Men prøver å tenke på noe annet!

Hei igjen!
Tror det er veldig vanlig å kjenne fysiske tegn på kroppen. Og har lest at menssymptomer og gravidsymptomer kan være ganske like... Skjønner godt at du er bekymret da! Tenker det samme jeg også[8|] Mange tanker og følelser som surrer rundt i hodet når man har mistet en gang! Krysser fingre og tær[:)]

Får håpe det er gravidsymptomer![:)] Men jeg syntes jeg har gravidsymptomer hver måned jeg....så blir jeg bare skuffa. Men krysser fingrene likevel![:)]

Får håpe det er gravidsymptomer![:)] Men jeg syntes jeg har gravidsymptomer hver måned jeg....så blir jeg bare skuffa. Men krysser fingrene likevel![:)]

Akkurat det samme kjenner jeg[:)] Men er vel ikke annet å gjøre enn å krysse fingrene og håpe at vi lykkes snart! Føler liksom at den biologiske klokka begynner å tikke her også jeg da... 

Jeg også....jeg er helt klar for å bli mamma! Hvor gammel er du ninabo? Jeg er 25...har alltid tenkt at 25 er en passe alder å få barn[:)]

Jeg også....jeg er helt klar for å bli mamma! Hvor gammel er du ninabo? Jeg er 25...har alltid tenkt at 25 er en passe alder å få barn[:)]

Har rukket å bli 32 jeg da! Ingen alder for å bli mor i dag kanskje, de fleste venter jo gjerne noen år men kjenner at jeg blir litt stresset innimellom! Kanskje ikke så bra utgangspunkt?

Det er ingen alder![:)] Vet om mange som venter enda lenger! Men når man først har bestemt seg for å få barn, er det greit å slippe å vente så lenge..

[:(] Idag er jeg kjempe deppa... Kjennes ut som jeg får mensen snart...da er jeg nok ikke gravid denne måneden heller..[:(]

[:(] Idag er jeg kjempe deppa... Kjennes ut som jeg får mensen snart...da er jeg nok ikke gravid denne måneden heller..[:(]

Heia[:)]
Ikke ta sorgene på forskudd da! Men ja, jeg vet hvordan du har det... Venter på tanta jeg også...
Får bare krysse fingrene sammen[;)]

Prøver og ikke ta sorgene på forskudd men....det er ikke så lett... og nå tror jeg faktisk at jeg har fått mensen[:(] Blør littegranne....men det er 4 dager for tidlig! Da har jeg bare 23 dagers syklus da....det er vel ikke helt normalt! Huff, nå er jeg kjempelei meg og frustrert[:(]

Jeg er gravid!!! Men jeg tror jeg mister....[:(][:(][:(] stikker litt i magen og har menssmerter...blødde litt igår... Skal til legen om 2 timer... Håper mer enn noe annet at det går bra, men jeg tror jeg mister..

Håper det går bra med deg!
Skjønner godt at du er bekymret, veldig godt!
Går nok bra skal du se! Husk og pust med magen! 
Skal tenke på deg jeg!
MASSE MASSE lykke til!

Jeg er gravid!!! Men jeg tror jeg mister....[:(][:(][:(] stikker litt i magen og har menssmerter...blødde litt igår... Skal til legen om 2 timer... Håper mer enn noe annet at det går bra, men jeg tror jeg mister..

Ååååå, krysser fingrene for deg[:)] Håper det går bra? Kanskje det bare er en festeblødning...? Fortsatt ingen antydninger til tanta enda jeg da men noen dager for tidlig enda! Har bare masse stikkinger i livmoren, ømme pupper og litt kvalm innimellom. Sikkert symptomer på mensen... Og er kvalm fordi jeg ikke er helt i form for tiden!

Legen sa det kunne være festeblødning...jeg håper det!! Men det kan vel ikke være normalt og ha vondt og blø også...tror det er et dårlig tegn[:(] 
Men jeg tror du er gravid ninabo! Jeg har akkurat de samme symptomene som deg og jeg er jo gravid! Håper vi er gravide begge to![:)] Du burde ta en test....jeg tok den jo altfor tidlig...men den var positiv likevel.

Kjenner mange som har hat menslignende blødninger sånn rundt mensen-tid selv om de har vært gravide så jeg tror dette går bra jeg[:)] Tok du ny test hos legen eller?
Tør ikke å ta noen test enda jeg, er så innmari redd for å bli skuffet... Selv om jeg vet at jeg blir det når tanta kommer også da men! Får bare vente og se[;)] Og heldigvis så får jeg noe annet å tenke på i morgen!!! Gleder meg veldig[:)] 
Krysser fingre og tær for deg og håper dettte går bra! Tror det gjør det jeg[;)]

Ja, jeg tok en ny test hos legen....den var også positiv. De tok en blodprøve for å måle hcg, så må jeg ta en ny blodprøve om en uke for å se om det stiger...så da er det bare å vente og se.....[&:]
Når har du tenkt til å ta en test ninabo? Du burde bare gjøre det, så slipper du og gå og lure...[:)]

Jeg prøver å ikke tenke for mye på at jeg er gravid, for jeg tror ikke det går bra.....men jeg har sett at jeg har termin på nyttårsaften! Men jeg må egentlig ikke tenke så langt...

Nå blør jeg ikke lenger....ikke vondt heller....kanskje det er håp likevel..?

Høres ut som et positivt tegn det da og hvis du fortsatt har positiv test så er det vel ingen tvil[:D]

Gratulerer deg jeg!!!! Blir en spennende tid som kommer[:)]

Er så glad!!![:D] Det går kanskje bra likevel!

Back
Topp