Min dagbok..

ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!
 
 
Da gikk det ikke bra denne gangen heller.....[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Har hatt en ma + utskraping...hadde på følelsen at noe var galt, men er så trist likevel....[:(][:(][:(]
 
Huff! Så leit[:(]
Forstår følelsene dine veldig! Men bite sammen tennene og prøve igjen[;)]
God klem fra meg og lykke til videre!!!
 
Prøver bare å tenke at det ikke har skjedd jeg nå....jeg orker rett og slett ikke tenke på det, altfor vondt....[:(][:(][:(] Huff...
Skulle ønske jeg kunne få utredning...tenk om det er noe galt med meg, da skjer det jo igjen...det går bare ikke!
 
Nei, det må skje 3 ganger før man får utredning.....en dum regel....[:@] Men jeg skal undersøke litt....jeg får jo ikke roen over meg før jeg vet om det er noe galt eller ikke...
 
Huff, nå sitter jeg og ser på videoen til en jente her fra babyverden som mistet sønnen sin.... Den er på youtube og heter lille engelen vår....så utrolig trist....[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
Ja, da var det tilbake igjen på jobb imorgen...tenkte jeg ikke skulle være hjemme så lenge denne gangen, heller komme meg ut og tenke på noe annet...men akkurat nå vil jeg bare ligge under dyna mi en uke til...[:(][:(][:(]
Jeg ønsker meg sååå en liten baby i magen...det er så rart å tenke på at jeg har mistet 2...
Huff, jeg må prøve å tenke positivt, dette skal gå bra...det MÅ det bare...!
 
 
Hei!
Jeg lover deg at det blir godt å komme tilbake på jobb selv om ting er litt leit akkurat nå. Jeg begynte på jobb igjen i går og det var veldig godt[:)] Få tankene over på noe annet er sundt[;)] Hvis du klarer så anbefaler jeg deg å være åpen om ting til dine kolleger også... Har hjulpet meg masse! Lykke til masse!!! Dette går bra[:)] Stor klem!
 
HÅPER DU FÅR EN SUPERGOD 17. MAI!!
 
                      HURRA!!!
 
 
    
 
Idag har det vært en tung dag....prøver og være positiv, tror det er det beste man kan gjøre..men idag går det bare ikke. Jeg kjenner at det gjør vondt i magen..og da blir jeg bekymra for at det er noe galt etter utskrapingen...[&o] 
Ellers så er jeg på jobb igjen, men jeg anstrenger meg så for å virke blid og fornøyd at jeg er helt utslitt når jeg kommer hjem.....da har jeg bare lyst til å legge meg i senga og gråte og gråte...ikke lett det her...[:(] Håper det snart blir litt bedre!
 
huff jeg skrev litt feil ista, så bare første siden jeg... men legger iallefall noen possitvie tanker hos deg:D håper det går rette veien neste gang... [;)] krysser fingrene for deg
 
Back
Topp