Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hadde jo vært gøy å være sikker. Men uansett lenge til jeg får kjenne på daglig basis, så det går bra å vente også.Åååå, så spennende❤
Ja, det er jo veldig gøy hvis det er den jeg kjenner. Men sikkert lenge til jeg blir sikker uansett. Er jo 8 år siden sist, så jeg husker absolutt ingenting av hvordan det var den gangen.Wæææ, så spennende med små små kanskje-bevegelser![]()
Ja, det er jo veldig gøy hvis det er den jeg kjenner. Men sikkert lenge til jeg blir sikker uansett. Er jo 8 år siden sist, så jeg husker absolutt ingenting av hvordan det var den gangen.

Ja, det blir stor stas! Sønnen lurer på om jeg kjenner babyen og det har han spurt om siden han fikk vite om den, hehe.Haha, det skjønner jeg. Men om noen uker er du sikker, tenk så koselig å sitte og kjenne på spark![]()
Ja, jeg liker å tenke at det er den. Bare det å tro at det er den jeg kjenner er så herlig!Ååå så hærlig om det er babyen du har kjentGleder meg til å følge etter!
Ja, liker hvertfall å tro at det er den jeg kjenner, det er en god tanke!Såå herlig med muligens babybevegelser!!![]()
Akkurat det samme tenker jegBabyen vil nok bare si ifra at alt er bra, Mamma![]()

Ja, koser meg med å tro at det er den hvertfallÅåå så koselig![]()

Ja, det blir stor stas! Sønnen lurer på om jeg kjenner babyen og det har han spurt om siden han fikk vite om den, hehe.
Tenk så fint det blir når han får kjenne utapå da!Ja, virkelig, som vi gleder oss!Åh, han er søtTenk så fint det blir når han får kjenne utapå da!
Hei! I dag har det brune endelig gitt seg (håper vi)! Føler meg veldig gravid og er ikke bekymret for babyen i dag.Hvordan går det ?
Så utrolig deilig! NytHei! I dag har det brune endelig gitt seg (håper vi)! Føler meg veldig gravid og er ikke bekymret for babyen i dag.
Så lenge varte det. Påan igjen nå når jeg tisset, masse brunt![]()