Min dagbok

14 DPO

Symptomer så langt:
- Kviser fra h***. Tre stykker som er innebygd og helt forferdelig stygge
- Murringer i livmor
- Urinen lukter annerledes
- Litt tungpustet

Fantastisk!!! DU ER GRAVID! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Gratulerer så mye igjen! Der har du det svart på hvitt [emoji173]️ Endelig! Nå skal vi ruge til juni [emoji173]️ Nyyyt følelsen!

Gratulerer med positiv digital. :D Hurra!!! :D

14 DPO

Symptomer så langt:
- Kviser fra h***. Tre stykker som er innebygd og helt forferdelig stygge
- Murringer i livmor
- Urinen lukter annerledes
- Litt tungpustet
De kvisene har jeg ikke fått, men tungpustet når jeg prøver og gå tur ... jaaa :wtf: og murringer ja, sånn nesten hele tiden merker mest om natten når jeg våkner

Fantastisk!!! DU ER GRAVID! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Gratulerer så mye igjen! Der har du det svart på hvitt [emoji173]️ Endelig! Nå skal vi ruge til juni [emoji173]️ Nyyyt følelsen!
Tenk at det plutselig skulle løsne for oss! Tusen takk altså! Nå begynner nok mannen å innse fakta han også! Vi skal til juni 2019:Heartred

Fantastisk[emoji173]️ gratulerer såååå mye! Nyt, nyt, nyt den herlige følelsen og goood helg[emoji173]️

Hurra for positiv digital! :D ❤️

Gratulerer så mye :Heartred

Fantastisk[emoji173]️ gratulerer såååå mye! Nyt, nyt, nyt den herlige følelsen og goood helg[emoji173]️
Tusen takk! Ja nå nyter jeg, ispedd noen bekymringer her og der, men gleden vinner i dag i hvertfall!

Noen som kan det med termin si meg hva den blir? Uttaksdag er 14. sept.

Noen som kan det med termin si meg hva den blir? Uttaksdag er 14. sept.

10. Juni[emoji5]

Gå på f.eks babyverden sin terminkalkultator! Velg beregn utifra unnfangelse og legg inn 14.september og 28 dagers sykluslengde[emoji5]

Back
Topp