Min dagbok

Gratulerer SÅ mye med rugingen og eskimo på frys! [emoji7][emoji173]️[emoji1374] Håper dette er deres runde [emoji173]️[emoji1374]
Tusen takk! Tenk om.. håper det samme tilbake!

Så fantastisk! Gratulerer så mye [emoji16]

Gratulerer så mye! Fantastisk. :D Heia gullegget. :)

Gratulerer så mye som ruger [emoji173]️ Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast

Dette føles .. annerledes.. Jeg har vondt i magen og ligger bare. Ble helt utladet i går etter å ha vært så nervøs gjennom helgen og i går frem til innsett. Jeg lå på sofaen resten av dagen! Føler meg ikke noe bedre i dag så la meg bare i senga igjen etter å ha vært en tur oppe. Håper det er ett godt tegn. Men ingen tvil for meg om at kroppen min blir sliten mye raskere av å ha psykiske problemer.

Rugedag 1, 4 DPO.

Jeg har fryktelig vondt i eggstokken. Kjenner det hele tiden og kjennes ut som jeg har et blåmerke utenpå hvis jeg kommer borti der. Er helt utladet etter de psykiske påkjenninger de siste dagene. Men merker at det begynner å gå riktig vei med energinivået nå i ettermiddag.

Har fått psykologtime i neste uke etter ett år på venteliste.

Bryllupsdagen vår nærmer seg, og jeg tør nok ikke teste før den dagen i frykt for at humøret mitt skal ødelegge en dag vi har så mye følelser rundt. Ikke bare positive følelser, da denne dagen markerer starten på et 3 år langt prøvemareritt. Vi pleier å gå ut å spise og drikke og har hatt det veldig hyggelig de to gangene vi har hatt bryllupsdag. Gjør sikkert det samme denne gangen også, minus alkohol for min del.

Jeg har forresten kun to tester (eller var den en?) her hjemme og akter ikke kjøpe flere. Jeg har planer om å vente til svaret en sikkert. Det blir brutalt, men det blir det uansett hvordan jeg gjør det.

FOR en thriller det har vært her inne!! Nå krysser jeg alt jeg har for at dette var gullegget! Det fortjener du!!!

Høres veldig lurt ut å fokusere på en fin bryllupsdag først, og teste etterpå. Som du sier, det er brutalt uansett, enten man venter eller ikke! Og så bra at du har fått psykologtime. Har tenkt på det selv, tror ikke det hadde vært så dumt å lufte ut litt til noen som kanskje kan gi noen verktøy for å håndtere ting.
Håper håper håper uansett at det er gullegget du ruger på nå :Heartred

Back
Topp