Jeg ruger! Begge embryo så fin ut i dag og det ene er under ruging nå! Det andre gikk i fryseren i dag. Er så letta!
Fantastisk[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ruger! Begge embryo så fin ut i dag og det ene er under ruging nå! Det andre gikk i fryseren i dag. Er så letta!
Ja!! Tenk om!Hurra!
Nå må den bare klamre seg fast![]()
TakkÅååh, så godt å høre!! Var så spent på dine vegne! Gratulerer så mye som ruger![]()
Var skikkelig spent selv! Nå er det total avslapping på sofaen.Takk for det! Blir vel mer juni på meg. Må vi ruge lenge og vel!Gratulerer som rugerKrysser fingrene for at det blir Mai barn på oss
![]()
![]()
Ja! Send over enda mer babystøv nå snille du!Fantastisk[emoji173]️[emoji173]️
Hehe, gode duHURRAAAAAA [emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322] Ååååh så godt å høre! Gratulerer som ruger! Nå skal det bli terminspire på deg [emoji173]️[emoji257]
Ja, tenk om det, på deg også!Juni eller maiTakk for det! Blir vel mer juni på meg. Må vi ruge lenge og vel!
baby skal det blir 
Gratulerer så myeJeg ruger! Begge embryo så fin ut i dag og det ene er under ruging nå! Det andre gikk i fryseren i dag. Er så letta!
Takk! Håper virkelig det!Ååå, jaaa[emoji173]️ gratulerer som ruger og bonus på frys! Nå skal du ruge lenge og vel[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Jaa! Du skal komme etter veldig snartHurra[emoji322][emoji322][emoji322] Fantastisk [emoji173]️

Ja, tenk om det kunne gå hele veien nå!Så gode nyheter![]()
Takk!Gratulerer som ruger!!![]()
Tusen takk for det!Gratulerer så myeSå utrolig bra og så glad på dine vegne

Hehe, gode duJa, tenk om det, på deg også!