min dagbok

lite symptomer synes jeg,men skal ikke være så bråkjekk;) kommer vel kastet på meg snart.. oftere på do,ømme bryster og klør.litt murring spes på ettermiddag/kveld:) blitt sørpe forkjølet både jeg og mannen,trivelig helg☺ men mandag er jeg 6 uker
 
da har jeg lagt el og g testene for salg,håper ikke å måtte kjøpe nye i nærmeste fremtid;)
 
altfor mange,rustet meg jo til ny mnd;)
 
huff...jeg føler meg lite gravid...og nå er den tanken brent seg inn...håper jeg får ul snart,tror jeg ringer de mandag for å høre..litt trøtt og litt uggen nå og da..lite murringer i magen,burde jo blitt mer og mer...testet i går og den ser like sterke ut som sist men...
 
6+5 iallefall i dag
 
da har jeg bestillt tidlig ul i bergen når jeg skal dit.er 8+0 den dagen.tilfelle jeg ikke får ul her før jeg drar...
 
7+0 i dag.lite symptomer og venter på tilbakemld fra gyn.får neppe ul denne uka,men har timen privat i bergen mandag iallefall.murring i magen i kveld,håper det ikke er negativt...denne ventetiden
 
måtte kjøpe en test i dag...ser ut som magefølelsen stemmer:(
 
svakere....
 

Vedlegg

  • 1411645441029.jpg
    1411645441029.jpg
    24,9 KB · Visninger: 51
Hææ???! Nei, det er kun ut i fra en test!! Dette må jo bare gå bra!! Det skal gå bra!!
 
ja har googlet litt.fler som får svakere på dette stadiet,må evnt utvanne urin osv...blir en lang helg,men ul på mandag 1030
 
hadde en ebay test igjen,blandet ut 1/1 og holdt meg 2 timer.tror det bare var for mye hcg på den forrige.er jo sterk nå selv med halvparten vann.må roe meg,får vite mandag....:)
 

Vedlegg

  • 1411653923138.jpg
    1411653923138.jpg
    47,3 KB · Visninger: 43
det må bli mai!:)
 
kastet opp i morges,var bare syre som kom men.... visste ikke om jeg skulle klappe eller ikke;) trenger ikke bety noe, men ble litt mer håpefull;) 7+4 i dag
 
8+0 og ul om få timer...kvalm og redd for dårlige nyheter.men prøver å tenke positivt:)
 
se den perfekte lille snusk:) 8 uker og perfekt hjerterytme på 173.sååååå lettet.ultralydklinikken i bergen anbefales:)
 

Vedlegg

  • 1411983441820.jpg
    1411983441820.jpg
    38,5 KB · Visninger: 43
Back
Topp