Min dagbok, veien fra å være 4 til 5.

Hurra!! Jeg er nok over halvveis nå jeg også siden jeg regner med å føde før julaften denne gangen [emoji23]
Uff det er fælt når kroppen slår seg vrang. Men du har nå vært flink! Jeg blir svett og anpusten bare av å vaske klær [emoji85]

Jeg vil ikke føde før jul :p :p
Ultralyd damen lo når jeg sa at jeg ikke ville føde før i januar.
Hun mente at det ikke var ofte det gikk den veien. De fleste ville heller føde før tiden :p :p

Har nok tatt litt vann over hodet denne helgen. Men idag skal jeg roe ned :p
 
Grattis med over halvveis[emoji119][emoji2]

Ta deg en velfortjent rolig dag[emoji173]️ Håper du får en super dag[emoji2]
 
Skal jeg ringe legen eller ikke....

Jeg er så sliten.
Men samtidig har jeg så dårlig samvittighet ovenfor kollegaene mine. Det blir kaos om jeg ikke er her.
Det hadde vert så mye enklere å ikke hatt samvittighet når det gjelder slike ting:(

Håpte jeg skulle klare å vente til neste kontroll 4 sept. men den dagen føles VELDIG langt unna nå....

Måtte bare få ut litt syt idag.:shy:
 
Skal jeg ringe legen eller ikke....

Jeg er så sliten.
Men samtidig har jeg så dårlig samvittighet ovenfor kollegaene mine. Det blir kaos om jeg ikke er her.
Det hadde vert så mye enklere å ikke hatt samvittighet når det gjelder slike ting:(

Håpte jeg skulle klare å vente til neste kontroll 4 sept. men den dagen føles VELDIG langt unna nå....

Måtte bare få ut litt syt idag.:shy:

Ring! Du og lille er viktigst nå. [emoji173]️

Forstår godt det med samvittigheten, men ingen tjener på at du er sliten. Du fortjener å ha det bra
 
Skal jeg ringe legen eller ikke....

Jeg er så sliten.
Men samtidig har jeg så dårlig samvittighet ovenfor kollegaene mine. Det blir kaos om jeg ikke er her.
Det hadde vert så mye enklere å ikke hatt samvittighet når det gjelder slike ting:(

Håpte jeg skulle klare å vente til neste kontroll 4 sept. men den dagen føles VELDIG langt unna nå....

Måtte bare få ut litt syt idag.:shy:
Jeg hadde ringt legen jeg, nå får jobb være jobb kjære du[emoji8] Du og lille er viktigst nå[emoji175][emoji175]
 
Ring! Du og lille er viktigst nå. [emoji173]️

Forstår godt det med samvittigheten, men ingen tjener på at du er sliten. Du fortjener å ha det bra
Jeg hadde ringt legen jeg, nå får jobb være jobb kjære du[emoji8] Du og lille er viktigst nå[emoji175][emoji175]

Dere er så gode :Heartred

Jeg vet jo egentlig svaret selv. Men er så god tå høre at noen er enig :Heartred:Heartred
 
Som min tidligere sjef sa; Jobben er der når du kommer tilbake, ta vare på deg selv og den lille. Akuratt nå betyr ikke jobben noe som helst. Det er sjefens ansvar, ikke ditt.
Det er ikke lenge en går gravid sammenlignet med alle årene en er i arbeidslivet.

:Heartred
 
Som min tidligere sjef sa; Jobben er der når du kommer tilbake, ta vare på deg selv og den lille. Akuratt nå betyr ikke jobben noe som helst. Det er sjefens ansvar, ikke ditt.
Det er ikke lenge en går gravid sammenlignet med alle årene en er i arbeidslivet.

:Heartred

Det er sjefens ansvar, ikke ditt...

Den likte jeg. For det er jo egentlig helt sant:Heartbigred Takk for at du delte:happy:
 
Jeg vil ikke føde før jul :p :p
Ultralyd damen lo når jeg sa at jeg ikke ville føde før i januar.
Hun mente at det ikke var ofte det gikk den veien. De fleste ville heller føde før tiden :p :p

Har nok tatt litt vann over hodet denne helgen. Men idag skal jeg roe ned :p

Nei jeg hadde ikke tenkt til å føde før jul sist når jeg hadde termin 2. Jan :p da fødte tidlig morgen første juledag :p
Så med termin 30. Des denne gangen med historie av å føde før, i tillegg til at de med leddgikt ofte føder før tiden så vil jeg heller føde før helst 23. Desember :p
Regner med å poppe (håper på) mellom 14 og 19 desember :p den 7. Desember er jeg 37+0, så da kan babyen bare komme :p
 
Nei jeg hadde ikke tenkt til å føde før jul sist når jeg hadde termin 2. Jan :p da fødte tidlig morgen første juledag :p
Så med termin 30. Des denne gangen med historie av å føde før, i tillegg til at de med leddgikt ofte føder før tiden så vil jeg heller føde før helst 23. Desember :p
Regner med å poppe (håper på) mellom 14 og 19 desember :p den 7. Desember er jeg 37+0, så da kan babyen bare komme :p
Herlighet så spennende å føde før også da. Da er en liksom kommet "lenger" i svangerskapet enn en egentlig er :p

Jeg må nok bare ta det som det kommer. Men noe fjellturer i romjulen har jeg ikke plan om :p
 
Herlighet så spennende å føde før også da. Da er en liksom kommet "lenger" i svangerskapet enn en egentlig er :p

Jeg må nok bare ta det som det kommer. Men noe fjellturer i romjulen har jeg ikke plan om :p

Hehe ja! Det blir kjempe spennende! :p
I følge termin så er jeg halvveis i dag :D
Ja vi har nok ikke noe annet valg enn å ta det som det kommer :p grei lærdom for sånne kontrollfreakes som meg. Lærte mye av det når jeg lå på føden på julaften sist. Da tenkte jeg bare, nå får bare babyen komme ut! Spiller ingen rolle hvilken dag det er. Babyen har valgt denne dagen selv :p
 
023ab969eec8506b9029706e85a641bb.jpg


På tide med en ny oppdatering.
20+5 idag

Føler tiden fyker[emoji85]
Magen vokser. Og lille blir mer mer og aktiv. Er nesten på kanten til å være ubehagelig når hun starter for fullt midt på natten[emoji12]

Bekkenet krangler, og er absolutt ikke enig i at jeg skal bevege så mye på meg.
Det er vondt både å sitte og å gå, avogtil når jeg ligger kjenner jeg det også.

Skal til legen neste uke. Da skal jeg ha henvisning til fysioterapeut.

Ellers koser jeg meg egentlig som gravid. Føler jeg har fått litt pingvin gange, men skylder på bekkenet for den[emoji12][emoji12]
 
023ab969eec8506b9029706e85a641bb.jpg


På tide med en ny oppdatering.
20+5 idag

Føler tiden fyker[emoji85]
Magen vokser. Og lille blir mer mer og aktiv. Er nesten på kanten til å være ubehagelig når hun starter for fullt midt på natten[emoji12]

Bekkenet krangler, og er absolutt ikke enig i at jeg skal bevege så mye på meg.
Det er vondt både å sitte og å gå, avogtil når jeg ligger kjenner jeg det også.

Skal til legen neste uke. Da skal jeg ha henvisning til fysioterapeut.

Ellers koser jeg meg egentlig som gravid. Føler jeg har fått litt pingvin gange, men skylder på bekkenet for den[emoji12][emoji12]
Hurra for over halveis! Og så fin babymage da:love017
Så bra du kan få henvisning, er ikke godt å gå med kranglete bekken. Men pingvingange er bare sjarmerende :smiley-bounce012
 
Hurra for over halveis! Og så fin babymage da:love017
Så bra du kan få henvisning, er ikke godt å gå med kranglete bekken. Men pingvingange er bare sjarmerende :smiley-bounce012
Tusen takk :happy::happy::happy:
Nei kranglete bekken er ikke noe særlig. Har ikke hatt det så vondt de 2 andre gangene. Men da var jeg heller ikke i jobb. Er kanskje en link der. Jeg er jo i mye mer bevegelse denne gangen.

Så fin babymage[emoji7][emoji7] over halvveis alt![emoji119]

Tusen takk :D Ja, er helt rart at jeg er kommet så lang allerede:wideyed:
 
Endelig kom jeg meg inn igjen i dagboken min også[emoji85] har vert helt desperat siden jeg har ville vise dere bilde av vognen[emoji23]

b6125c8e19f843e522d88b4b10a1a26d.jpg

Er en brukt Viper4s. Så langt er jeg kjempe fornøyd. Eneste ulempen med den er at den er stor sammenlagt.
 
Så fin vogn! :)
 
21+6.

Ny uke i morgen.
Tenker mye på det barnet som ble født i uke 23 den gangen jeg var førstegangs gravid. Det var en liten jente på 625g. Knapt større en en pakke med smør. Nå er jenta blitt 9 år, og en kan knapt se spor av at hun var ekstrem prematur.
Tenk i uke 23! Jeg er snart der.

Lille jenta mi er nå ca 450g. 26 cm og vokser i rekord fart nå fremover. Hun gir meg daglige dult, flere ganger om dagen. Og forteller meg at hun har det bra.
Jeg merker at det er mye mer bevegelse nå om dagen. Fra å kun kjenne liv nede på venstre siden, kjenner jeg nå godt med liv over alt opp til navelen.

fe3dda5dc2585862b75675300960ba2a.jpg

7445c8d4942bd49a2e29fc3242b252cc.jpg


Har fått min første time til fysioterapeut på onsdag i neste uke. Det gleder meg meg litt til[emoji4]

Ha en god helg alle sammen[emoji4]
 
Back
Topp