Gratulerer med en liten prinsesse[emoji175][emoji175][emoji175][emoji175]Da er vi tilbake ifra OUL.
![]()
Termin 25 desember[emoji85]
![]()
Jeg og mannen har vert på vår tradisjon shopping, og kjøpt det første jenteplagget[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med en liten prinsesse[emoji175][emoji175][emoji175][emoji175]Da er vi tilbake ifra OUL.
![]()
Termin 25 desember[emoji85]
![]()
Jeg og mannen har vert på vår tradisjon shopping, og kjøpt det første jenteplagget[emoji173]️[emoji173]️
[emoji173][emoji173][emoji173] dere er tøff! Det er harde valg og ta. Men virker som dere tok det riktige for dere [emoji173] en nydelig liten jente kommermed termin på bursdagen til min sønn [emoji324][emoji324][emoji1319]
Herlig[emoji7] ååå så stas[emoji173]️ grattis[emoji322]
Gratulerer med prinsessen!Så fine
![]()
Skikkelig julegave. Bare håper det blir en litt forsinket julegaveHurra for ei nydelig lita jenteog så spennende med juletermin! En skikkelig julegave
![]()
Er veldig koselig å starte med planleggingen. Gjør liksom alt litt mer reeltSnart halvveis [emoji2] wow!
Så hyggelig å starte planleggingen[emoji5] og fint å høre at mannen er mer og mer med[emoji173]️
Veldig fine navn! Livia har jeg uke hørt før, men det var så fint [emoji5][emoji2]

Har tittet litt på de andre helsekortene ifra svangerskap 1 og 2.
Med guttungen gikk jeg opp 15,5kg.
Med jentungen 21kg
Skrekk og gru. Jeg vil ikke opp så mye denne gangen også![]()
Jeg vet ikke helt hva som er normalt å gå opp, men håper du slipper så mye som du frykter[emoji173]️
Selv har jeg vært dårlig på å sjekke vekta mi så aner ikke helt hvor mye jeg har lagt på meg til nå, men helt klart gått opp noen str [emoji28] men, tror vekta har vært stabil de siste ukene.
Gå opp str, er helt vanlig å gjøreSå det trenger du ikke tenke på. Og ingenting er bedre enn å ha et avslappet forhold til vekten
![]()
20+2
Jeg er over halveis
I helgen har jeg nok tatt meg litt for mye ut. Malt 2 vegger x 2 strøk. Baket kake. Ryddet hus og vert i babyshower. Resultatet er et bekken som ikke er helt enig. Gjør tilogmed vondt når jeg bare snur meg i sengen.
Idag skal jeg prøve å få tatt det litt mer med ro.
Veldig godt med alt som er ferdig. Tenk om jeg hadde fått flyttet jentungen ned på rommet der når snart.Yey! Over halvveis! [emoji4] høres ut som du har hatt en travel helg, men kjekt med alt som er gjort da! [emoji4]