Min dagbok, veien fra å være 4 til 5.

Da er vi tilbake ifra OUL.
1487ba790e08cc00d8a75410a0449c81.jpg


Termin 25 desember[emoji85]

b7304f6b6279e49beee54b46361cd3f4.png


Jeg og mannen har vert på vår tradisjon shopping, og kjøpt det første jenteplagget[emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer med en liten prinsesse[emoji175][emoji175][emoji175][emoji175]
 
[emoji173][emoji173][emoji173] dere er tøff! Det er harde valg og ta. Men virker som dere tok det riktige for dere [emoji173] en nydelig liten jente kommer :) med termin på bursdagen til min sønn [emoji324][emoji324][emoji1319]
 
Gratulerer med prinsessen! :HeartpinkSå fine :)
 
[emoji173][emoji173][emoji173] dere er tøff! Det er harde valg og ta. Men virker som dere tok det riktige for dere [emoji173] en nydelig liten jente kommer :) med termin på bursdagen til min sønn [emoji324][emoji324][emoji1319]

Hormonell som jeg er så fikk jeg tårer i øynene nå[emoji173]️ du er god.
Det har vert knall tøft. Men jeg ser lyset i "tunnelen" nå[emoji4]
Takk for gode ord.
 
Hurra for ei nydelig lita jente :love017og så spennende med juletermin! En skikkelig julegave :joyful:
 
ae1b294cfdc7d900f75a1251f98bdb32.png


Nærmer meg halvveis med stormskritt. Helt rart å tenke på at jeg har vert gravid sååå lenge allerede[emoji23]
I helgen har jeg og mannen planlagt litt fremover. Rom fordeling, oppbevaring til klær, osv. Så glad for at han tar mer og mer del i alt nå. Snakket så vidt om navn også.
Ella fant vi ut var et navn begge likte, tilogmed ungene. Kommende storesøster hadde litt lyst på Livia også[emoji6]

Nå skal jeg ringe legen og få bestilt time til neste svangerskapskontroll[emoji4]

Ha en fin dag allesammen.
 
Snart halvveis [emoji2] wow!

Så hyggelig å starte planleggingen[emoji5] og fint å høre at mannen er mer og mer med[emoji173]️

Veldig fine navn! Livia har jeg uke hørt før, men det var så fint [emoji5][emoji2]
 
Snart halvveis [emoji2] wow!

Så hyggelig å starte planleggingen[emoji5] og fint å høre at mannen er mer og mer med[emoji173]️

Veldig fine navn! Livia har jeg uke hørt før, men det var så fint [emoji5][emoji2]
Er veldig koselig å starte med planleggingen. Gjør liksom alt litt mer reelt :Heartpink
 
Har tittet litt på de andre helsekortene ifra svangerskap 1 og 2.
Med guttungen gikk jeg opp 15,5kg.
Med jentungen 21kg :confused::confused::confused::confused:

Skrekk og gru. Jeg vil ikke opp så mye denne gangen også:banghead:
 
Har tittet litt på de andre helsekortene ifra svangerskap 1 og 2.
Med guttungen gikk jeg opp 15,5kg.
Med jentungen 21kg :confused::confused::confused::confused:

Skrekk og gru. Jeg vil ikke opp så mye denne gangen også:banghead:

Jeg vet ikke helt hva som er normalt å gå opp, men håper du slipper så mye som du frykter[emoji173]️

Selv har jeg vært dårlig på å sjekke vekta mi så aner ikke helt hvor mye jeg har lagt på meg til nå, men helt klart gått opp noen str [emoji28] men, tror vekta har vært stabil de siste ukene.
 
Jeg vet ikke helt hva som er normalt å gå opp, men håper du slipper så mye som du frykter[emoji173]️

Selv har jeg vært dårlig på å sjekke vekta mi så aner ikke helt hvor mye jeg har lagt på meg til nå, men helt klart gått opp noen str [emoji28] men, tror vekta har vært stabil de siste ukene.

Gå opp str, er helt vanlig å gjøre :D Så det trenger du ikke tenke på. Og ingenting er bedre enn å ha et avslappet forhold til vekten :)
 
Gå opp str, er helt vanlig å gjøre :D Så det trenger du ikke tenke på. Og ingenting er bedre enn å ha et avslappet forhold til vekten :)

Det er helt sant! Det er derfor jeg ikke veier meg. Gått på en smell før.
Har til gode å se ei gravid dame jeg ikke syns ser bra ut! Å være gravid er noe av det fineste som fins [emoji5]
 
20+2

Jeg er over halveis :D

I helgen har jeg nok tatt meg litt for mye ut. Malt 2 vegger x 2 strøk. Baket kake. Ryddet hus og vert i babyshower. Resultatet er et bekken som ikke er helt enig. Gjør tilogmed vondt når jeg bare snur meg i sengen.

Idag skal jeg prøve å få tatt det litt mer med ro.
 
20+2

Jeg er over halveis :D

I helgen har jeg nok tatt meg litt for mye ut. Malt 2 vegger x 2 strøk. Baket kake. Ryddet hus og vert i babyshower. Resultatet er et bekken som ikke er helt enig. Gjør tilogmed vondt når jeg bare snur meg i sengen.

Idag skal jeg prøve å få tatt det litt mer med ro.

Yey! Over halvveis! [emoji4] høres ut som du har hatt en travel helg, men kjekt med alt som er gjort da! [emoji4]
 
Hurra!! Jeg er nok over halvveis nå jeg også siden jeg regner med å føde før julaften denne gangen [emoji23]
Uff det er fælt når kroppen slår seg vrang. Men du har nå vært flink! Jeg blir svett og anpusten bare av å vaske klær [emoji85]
 
Yey! Over halvveis! [emoji4] høres ut som du har hatt en travel helg, men kjekt med alt som er gjort da! [emoji4]
Veldig godt med alt som er ferdig. Tenk om jeg hadde fått flyttet jentungen ned på rommet der når snart.
Så kunne jeg hatt alt babydill på gjesterommet/babyrommet.
 
Back
Topp