Min dagbok, veien fra å være 4 til 5.

38+1
I morgen skal jeg på kontroll på sykehuset. Mistanken om seteleie skal følges opp. Veldig spent. Siden jeg ikke har vert med på dette før. Mannen fikk heldigvis fri fra jobb, så han skal være med. Tror jeg skal ta fødebagen i bilen i tilfelle tilfelle[emoji33][emoji85]

Tror jeg skal spørre om de kan sjekke meg for modenhet/åpning også. Går med maserier hver dag, ofte flere ganger for dagen også. Og mye nedpress. Og jeg stresser helt ærlig talt litt over at jeg nesten har 1 times reiseveg.

Formen er blitt veldig endret. Fra å ha super god form. Kjenner jeg nå at ting begynner å bli veldig tungt. Jeg blir veldig fort sliten, og dersom jeg gjør mye i flere dager på rad. Så blir jeg helt ferdig i flere dager etterpå.

Søvnen er faktisk blitt bedre i det siste. Og det er veldig deilig. Fra å sove maks 1,5-2 timer sammenhengende, kan jeg nå faktisk sove 3t. Luksus[emoji16][emoji12]
 
38+1
I morgen skal jeg på kontroll på sykehuset. Mistanken om seteleie skal følges opp. Veldig spent. Siden jeg ikke har vert med på dette før. Mannen fikk heldigvis fri fra jobb, så han skal være med. Tror jeg skal ta fødebagen i bilen i tilfelle tilfelle[emoji33][emoji85]

Tror jeg skal spørre om de kan sjekke meg for modenhet/åpning også. Går med maserier hver dag, ofte flere ganger for dagen også. Og mye nedpress. Og jeg stresser helt ærlig talt litt over at jeg nesten har 1 times reiseveg.

Formen er blitt veldig endret. Fra å ha super god form. Kjenner jeg nå at ting begynner å bli veldig tungt. Jeg blir veldig fort sliten, og dersom jeg gjør mye i flere dager på rad. Så blir jeg helt ferdig i flere dager etterpå.

Søvnen er faktisk blitt bedre i det siste. Og det er veldig deilig. Fra å sove maks 1,5-2 timer sammenhengende, kan jeg nå faktisk sove 3t. Luksus[emoji16][emoji12]
Håper alt gikk bra på kontroll i dag :Heartred
Skjønner godt at det begynner å bli tungt, du er jo kommet så langt at bebisen kan komme når som helst!:smiley-bounce012 Du får være flink å hvile så ofte og godt du kan. Godt at du får sove litt mer og da :joyful:
 
38+1
I morgen skal jeg på kontroll på sykehuset. Mistanken om seteleie skal følges opp. Veldig spent. Siden jeg ikke har vert med på dette før. Mannen fikk heldigvis fri fra jobb, så han skal være med. Tror jeg skal ta fødebagen i bilen i tilfelle tilfelle[emoji33][emoji85]

Tror jeg skal spørre om de kan sjekke meg for modenhet/åpning også. Går med maserier hver dag, ofte flere ganger for dagen også. Og mye nedpress. Og jeg stresser helt ærlig talt litt over at jeg nesten har 1 times reiseveg.

Formen er blitt veldig endret. Fra å ha super god form. Kjenner jeg nå at ting begynner å bli veldig tungt. Jeg blir veldig fort sliten, og dersom jeg gjør mye i flere dager på rad. Så blir jeg helt ferdig i flere dager etterpå.

Søvnen er faktisk blitt bedre i det siste. Og det er veldig deilig. Fra å sove maks 1,5-2 timer sammenhengende, kan jeg nå faktisk sove 3t. Luksus[emoji16][emoji12]
Hvordan gikk det? :)
 
Kan jeg si at fødselen er på gang?
Fikk rier rett etter jeg skrev innlegget på søndag. Helt utrolig rart[emoji23][emoji23] men de er ikke sterke nok til at det blir fødsel enda. Så nå har jeg gått med av og på rier siden søndag kl 21. Var på sjekk for mulig seteleie i går. Da hadde jeg hyppige rier mens jeg var der. Heldigvis har jenta snudd seg. Ligger med hodet godt nede i bekkenet. Og jeg har 3cm åpning[emoji85][emoji85][emoji85] jeg som hadde forbereda meg på å gå overtid denne gangen også. Jeg skulle jo ha januar baby[emoji85] men det tror jeg ikke skjer nå. Riene gav seg i natt. Og starta på igjen når jeg sto opp igjen. Nå har jeg i tillegg sterke mens smerter. Blodslim i dag tidlig. Og ferskt blod nå klokka 14. Ikke mye, men nok til at jeg tror ting åpner seg.
Så får vi se. Dersom det fortsetter slik, men ikke tar seg opp. Tror jeg at jeg drar inn for ny sjekk i morgen uansett. Greit å få en sjekk siden det er blod med i bildet også.
 
dae5a8b21ee5f30850002fc6bed92516.jpg


Nå skal ammingen gå fint som bare det[emoji16]
 
Oi så spennede!![emoji2]
Så bra hun har snudd seg[emoji5] Håper det går radig for seg nå!
Blir veldig spennende å følge med[emoji16][emoji16][emoji16] tenk at lille er her snart!![emoji173]️
 
Æææ så spennende!! 3 cm er jo mye! Er det ikke? Aldri hatt spontan fødsel, så for meg høres det mye ut :p Tenk, snart er du trebarnsmor :happy:
Masse lykke til fremover! :Heartred
 
Åååå så bra hun har snudd seg! :D heia heia! Nå er du i gang! [emoji7][emoji1319][emoji1319][emoji1319] masse lykke til! :D
 
Nå er jeg sliten[emoji42] de sier det blir baby, men at det drøyer ut i tid. Har fått beskjed om å prøve å hvile og å slappe av så godt som mulig. Men det er lettere sagt med rier som kommer hvert 2-3min[emoji58] dette blir en lang natt
 
Nå er jeg sliten[emoji42] de sier det blir baby, men at det drøyer ut i tid. Har fått beskjed om å prøve å hvile og å slappe av så godt som mulig. Men det er lettere sagt med rier som kommer hvert 2-3min[emoji58] dette blir en lang natt
Huff da, høres ut som det blir en slitsom natt[emoji173][emoji173] Heldigvis er det siste innspurt nå før lille er i armene dine[emoji173][emoji173] Håper du får slappa av litt og lukka øynene litt innimellom[emoji4] Masse lykke til, snart er du ferdig[emoji7][emoji173]
 
Huff da, høres ut som det blir en slitsom natt[emoji173][emoji173] Heldigvis er det siste innspurt nå før lille er i armene dine[emoji173][emoji173] Håper du får slappa av litt og lukka øynene litt innimellom[emoji4] Masse lykke til, snart er du ferdig[emoji7][emoji173]

Er du våken midt på natta???

Blir dårlig med hvile. Men prøver å fokusere på å være mest mulig avslappet i kroppen. Riene skal få jobbe skikkelig.
Men ja, lille jenta er her snart. Så jeg må bare smørre meg med tolmodighet[emoji4]
 
Er du våken midt på natta???

Blir dårlig med hvile. Men prøver å fokusere på å være mest mulig avslappet i kroppen. Riene skal få jobbe skikkelig.
Men ja, lille jenta er her snart. Så jeg må bare smørre meg med tolmodighet[emoji4]
Våken ja[emoji58][emoji42][emoji42][emoji42] Hu i magen her har full fest i magen og sparker oppover sånn at magesyra kommer opp m jevne mellomrom[emoji23] Så ble det litt for mye gåing i formiddag så nå har jeg masse kynnere og mensmurringer i ryggen[emoji85][emoji85][emoji86] Sov vel en times tid fra kl 23-24 ish før jeg våkna av sparkefest i magen[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Bra hvis du greier å være litt avslappet i kroppen ja, håper det ikke blir så langdrygt hos deg[emoji173] Tøft når det tar tid[emoji8] Satser på at hun vil komme og hilse på snart [emoji7]
 
Lykke til! Blir spennende å følge med utover [emoji4] Får håpe du får hvilt innimellom slagene! Og så venter jo tidenes førjulsgave!
 
Nå begynner jeg å miste troen. Riene dabbet igjen. Nå er de svakere igjen. Må snart ringe på jordmor for å få en sjekk, men nett nå tror jeg at jeg blir sendt hjem[emoji20] de tar vell ikke vannet når jeg ikke har gode rier?
 
Da er jeg på vei hjem. Utslag på uvi. Så det kunne være med på å trigge kroppen til rier. Skal se om jeg får hvilt litt[emoji42][emoji42] enten er det uvi, eller så er det startfasen av fødsel som drar ut i tid.
 
Back
Topp