? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: lille70

Ville bare innom og hilse på Dunn[:)]
 
Du er en god støtte, som fortjener en klem i sommervarmen[:)]
 


 
Tusen takk lille! Du fortjener det samme. Klem tilbake!
 
Hei vennen!!
 
Ikke så mye aktivitet på meg i dag gitt. Men innom tråden din må jeg jo.
O er på jobb og jeg har sovet en del i dag.
 
Nå spiser jeg middag... Vet du hva det er, det er babygulrøtter med holiday-dip, he he.
Var så kvalm da jeg våkna etter ettermiddagshvilen, og det var det eneste jeg hadde litt lyst på. Kjøpte to poser med gulrøtter da, så det ble 300g med gulrøtter [:)]
 
Jeg er kjempespent på deg denne måneden! Vil så gjerne at det skal klaffe, og at du kan kjøpe sjiraffklær med god samvitighet!!
 
Nå ser jeg på Nanny911, og jeg syns det er kjempespennende. Og litt fælt at barn blir på den måten.
Jeg kommer nok til å bli ganske streng ja...
 
Hare egentlig napoleonskake i kjøleskapet, som jeg kjøpte i går. Men glemte de da. Og har vel egentlig ikke lyst på den i dag heller, men så er det synd og skam å la en sååååååå god napoleonskake gå til spille (les: til O)
JEg kjøpte jo en til hver, så jeg burde jo spise den...
 
Ellers får vi kanskje en båt-is epsiode på nytt, ha ha.
 
Tenker masse på deg hver dag, og håper virkelig det klaffer for deg!
Om du ikke har noe i mot det, så har jeg dere med i bønnen min når jeg legger meg :)
 
Nå skrev jeg nesten et helt brev til deg, hi hi... Håper du likte det :)
 
Ha ha (les: O) den likte jeg! Men den går jo ikke til spille da. [:)] Han blir nok kjempe glad for et stykke til. [:D]
Vi har jo idag begynt slanking her i huset, så idag har jeg faktisk vært flink. Syklet 30min, når jeg var i byen drakk jeg var sjokolade da (siden vi var på kafè) og en 1/2 cookie [:)] Men ellers har jeg vært flink, og jeg kjøpte NORSKE jordbær og du kan tro de var god til dessert? [:)] Det skal det bi mye av i sommer, jordbær som snacks! For nå skal jeg skjerpe meg, finner jo ingen klær som passer (som jeg liker da, vel og merke) selvom jeg idag faktisk kjøpte to kjoler, men ingen av de er sånn kjempe tettsittende, og da går det jo ann [:)] M sa de var kjampe fin da.. [:)]
Men du, 300g baby gulerøtter med dipp er IKKE nok til deg og peanøtten til middag. Du MÅ prøve å spise noe ordentlig, husk h*n trenger jo mat også. Bare så det var sagt..
 
Jeg håper også å komme etter, om ikke så lenge. Har liksom ingen følelse, og jeg er nesten litt likegyldig litt.. [&:] Men håper jo selvfølgelig hver dag. OG SELVFØLGELIG er det kjempe koselig du har meg med i kveldsbønnen din [:)] Ble kjempe glad jeg! Noen som tenker på meg også..
 
Oy, skrev jo et brev jeg også [:)][8D]
 
Så flink du er!
Jordbær er godt, og så får man hvitere tenner av det :)
 
Det er litt rart med det, at man blir litt mer likegyldig til prøvinga jo lenger tid det tar. Er vel nesten ikke til å unngå egentlig. Men kanskje det hjelper.
 
Er litt dumt at man tenker det er så lett å bli gravid, men så er det ikke det likevel.
Jeg har alltid ønsket med barn født tidlig på året, så O sa at nå fikk jeg jo det som jeg ville, he he.
 
Blir spennende å se når h*n velger å komme. Om det blir januar sånn som HS sikkert kommer til å si først, eller om det blir februar, sånn som jeg er sikker på :)
Februar er jo en ganske bra måned, eller hva?? [;)]
Hvordan er forresten vannmenn i oppførsel? O og jeg ble ganske glade da vi ikke får skorpion, hehe..
 
Vannmenn (vanndame, som jeg liker å kalle meg) er som meg! [:)] 
 
Hva mener du med HS? Du får nok termin 8. februar du skal du se [:)]
 
Barn tidlig på året er både og, men jeg tar imot den som event. kommer, når som helst! Bare den kommer [:)]
 
Helsesøster mente jeg..
Har fundert litt på om jeg har regnet feil selv, faktisk, og at det er 8. feb som er dagen og ikke 9. hehe...
 
Hvis vannmenn/damer er som deg, så er det jo greit... Nesten bra det ikke ble fisk.. De er så følsomme de *knis*
 
 Vi satser på en MARS BABY!!

Dag 1, 7/6: 36,40 Der sank tempen ordentlig, og mensen kom [:'(] [:@] 
Dag 2, 8/6: 36,32 Enda mer ned? Mensen er her for fullt ihvertfall.. masse kramper, og vondt. Og jeg som skal ut ikveld. [:'(][&:]
Dag 3, 9/6: 36,41
Dag 4, 10/6: Ehhh?? Våknet vi kl. 06.15 idag, det kan jeg ikke huske?? [8D] (Sex)
Dag 5, 11/6: 36,10
Dag 6, 12/6: 36,13 (Sex)
Dag 7, 13/6 35.96 Tempet 20 min før tiden, der lærte jeg hva så lite tid har å si for temping [&:] (Sex)
Dag 8, 14/6: 36,03 Tempet 10 min senere? Også var den lavere [8|] (Sex)
Dag 9, 15/6: 35,97 Lå å slumert litt før jeg våknet, derfor litt lav temp..
Dag 10, 16/6:
Dag 11, 17/6:
Dag 12, 18/6:
Dag 13, 19/6:
Dag 14, 20/6:
Dag 15, 21/6: EL, i forrige syklus. [:)] 
Dag 16, 22/6:
Dag 17, 23/6:
Dag 18, 24/6:
Dag 19, 25/6:
Dag 20, 26/6:
Dag 21, 27/6:
Dag 22, 28/6: Homeopat igjen [:)][:)] FERIE!!
Dag 23, 29/6:
Dag 24, 30/6
Dag 25, 1/7:
Dag 26, 2/7:
Dag 27, 3/7:
Dag 28, 4/7:
Dag 29, 5/7: IKM, håper homeopaten hjelper oss! 
 
ORIGINAL: Majavennen

Hvordan er det med Dunnen i dag? Ønsker deg en god helg!
Ser du har satt deg mål om 10 kg ned, skal heie jeg. Vet jo ikke om du trenger å gå ned da... Men sier du det stoler jeg på det, Dunn er jo ei fornuftig jente[:)]


 
Jo, jeg trenger det! Men lover at jeg skal gjøre det på en sunn og fornuftig måte. Trening, og spise riktig. Har fått sambo med meg også. [:)] Nå har jeg nettopp syklet 1mil på 30min (inne på trimsykkel, men bedre enn ingenting. [:)])
Med meg er det bra, har som sagt begynt slankingen.. og det er jo en bra ting. I helgen skal jeg jobbe, men jeg har jo bare 2 uker til ferie [:)][:D] 
 
Ønsker deg også en god helg Maja! Kos deg i solen. [:)]
 
En mil på 30 min????
Du er gaaaaal jo...
 
Jeg gjorde aldri det!
 
He he.
Jeg har ikke vært aktiv i det hele tatt i dag. Ikke på jobb en gang. Så klokka 14 dro jeg. Var så kvaaaaalm at jeg trodde jeg skulle DØØØØØØØØ...
Hi hi.
Greit at det er en grunn til det, men klarte verken se på kontrakter eller pc-skjerm uten at ejg hadde lyst til å kaste opp...
Bussturen hjem var et helv***, og selvsagt måtte en mann sette seg neste oppå meg...[:@]
 
Men var godt å komme hjem. Fikk sove ganske lenge på sofa'n, og det er jo alltid kos.
 
Må ut med Linda nå, og jeg kan virkelig ikke si jeg gleder meg :(
 
Heldigvis slutter O tidligere på jobben i dag, kl. 20, så da er det ikke såååå lenge til han kommer hjem.
 
Må uansett legge meg tidlig, siden jeg skal jobbe på Ultra i morgen...
Bytte bort nesten hele vakta mi, så jeg skal bare jobbe fra 6-8, så kommer det en og jobber fra 8-14.
 
Ringte sjefen min og sa fra, og hun sa hun hadde tenkt masse på meg og lurte på hvordan det gikk med meg. Det er jo koselig da.
 
Gruer meg til å si det på den andre jobben. Det kommer sikkert ikke som et sjokk, og de kommer sikkert til å tro at jeg ble gravid bare fordi venninnna mi er det.
Men vi prøvde først!!!
 
Sånn er det med den saken! He he.
 
Men nå har jeg skrevet kjempelangt igjen...
Sånn går det når vi ikke snakker sammen på en heeeeeeel dag ;)
Det er lenge det, hi hi.
 
Klem fra meg
 
.
 
ORIGINAL: Dunn

.

 
Får jeg bare en prikk til svar???
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hi hi hi[:D]
 
 Vi satser på en MARS BABY!!

Dag 1, 7/6: 36,40 Der sank tempen ordentlig, og mensen kom [:'(] [:@] 
Dag 2, 8/6: 36,32 Enda mer ned? Mensen er her for fullt ihvertfall.. masse kramper, og vondt. Og jeg som skal ut ikveld. [:'(][&:]
Dag 3, 9/6: 36,41
Dag 4, 10/6: Ehhh?? Våknet vi kl. 06.15 idag, det kan jeg ikke huske?? [8D] (Sex)
Dag 5, 11/6: 36,10
Dag 6, 12/6: 36,13 (Sex)
Dag 7, 13/6 35.96 Tempet 20 min før tiden, der lærte jeg hva så lite tid har å si for temping [&:] (Sex)
Dag 8, 14/6: 36,03 Tempet 10 min senere? Også var den lavere [8|] (Sex)
Dag 9, 15/6: 35,97 Lå å slumert litt før jeg våknet, derfor litt lav temp..
Dag 10, 16/6: Minus temping. [8|]
Dag 11, 17/6:
Dag 12, 18/6:
Dag 13, 19/6:
Dag 14, 20/6:
Dag 15, 21/6: EL, i forrige syklus. [:)] 
Dag 16, 22/6:
Dag 17, 23/6:
Dag 18, 24/6:
Dag 19, 25/6:
Dag 20, 26/6:
Dag 21, 27/6:
Dag 22, 28/6: Homeopat igjen [:)][:)] FERIE!!
Dag 23, 29/6:
Dag 24, 30/6
Dag 25, 1/7:
Dag 26, 2/7:
Dag 27, 3/7:
Dag 28, 4/7:
Dag 29, 5/7: IKM, håper homeopaten hjelper oss! 
 
ORIGINAL: pusita

ORIGINAL: Dunn

.


Får jeg bare en prikk til svar??

 
Unnskyld vennen, rakk ikke svare mer! Kos deg i bursdag, håper ikke kvalmen ble for mye. [&:]
 
ORIGINAL: Majavennen

Ser på tickeren din at den begynner å bli rosa[:)] Håper dere er heldige denne måneden. xxxxxxxxx

 
Ha ha ha, jeg har ikke sett at det har vært EL tid jeg [:)][:)] Takk for opplysningen. [:)][:)] 
Jeg sa til min kjære idag at vi kanskje skulle ha kose pause, da vi måtte ha sex tirs, ons, tors, fre, lør, søn, man.. sånn for sikkerthets skyld neste uke og han ble nesten skuffet. Hi hi. Håper det klaffer denne månden da. [:)][:)]
 
 Vi satser på en MARS BABY!!

Dag 1, 7/6: 36,40 Der sank tempen ordentlig, og mensen kom [:'(] [:@] 
Dag 2, 8/6: 36,32 Enda mer ned? Mensen er her for fullt ihvertfall.. masse kramper, og vondt. Og jeg som skal ut ikveld. [:'(][&:]
Dag 3, 9/6: 36,41
Dag 4, 10/6: Ehhh?? Våknet vi kl. 06.15 idag, det kan jeg ikke huske?? [8D] (Sex)
Dag 5, 11/6: 36,10
Dag 6, 12/6: 36,13 (Sex)
Dag 7, 13/6 35.96 Tempet 20 min før tiden, der lærte jeg hva så lite tid har å si for temping [&:] (Sex)
Dag 8, 14/6: 36,03 Tempet 10 min senere? Også var den lavere [8|] (Sex)
Dag 9, 15/6: 35,97 Lå å slumert litt før jeg våknet, derfor litt lav temp..
Dag 10, 16/6: Minus temping. [8|]
Dag 11, 17/6: 36, 13. Tempen min er ganske stabil på 36,10 rundet der [:)][:)]
Dag 12, 18/6:
Dag 13, 19/6:
Dag 14, 20/6:
Dag 15, 21/6: EL, i forrige syklus. [:)] 
Dag 16, 22/6:
Dag 17, 23/6:
Dag 18, 24/6:
Dag 19, 25/6:
Dag 20, 26/6:
Dag 21, 27/6:
Dag 22, 28/6: Homeopat igjen [:)][:)] FERIE!!
Dag 23, 29/6:
Dag 24, 30/6
Dag 25, 1/7:
Dag 26, 2/7:
Dag 27, 3/7:
Dag 28, 4/7:
Dag 29, 5/7: IKM, håper homeopaten hjelper oss! 
 
Heisann, vennen! Hvordan går det med deg? Er tilbake nå....har litt "hjemme-i-norge-igjen-blues". Har aldri lyst til å reise hjem etter sånne turer [:)]. Klem fra meg xoxo
 
ORIGINAL: Dunn
Unnskyld vennen, rakk ikke svare mer! Kos deg i bursdag, håper ikke kvalmen ble for mye. [&:]

 
Det går bra vettu :)
 
Det gikk ganske i går, det hjalp med seabands faktisk. Og masse salt snacks, hihi.
 
Hvordan går det med PS2 spillingen??
O og jeg skal spille nå, hehe.
Gleder meg masse [:)]
 
ORIGINAL: namarie

Heisann, vennen! Hvordan går det med deg? Er tilbake nå....har litt "hjemme-i-norge-igjen-blues". Har aldri lyst til å reise hjem etter sånne turer [:)]. Klem fra meg xoxo

 
Åååh.. det var leeenge siden. Jeg har tenkt på deg! Hvordan går det med hele baby lagingen? Ble det noe treff i Newcastle? Har du hatt detv kjekt? (Dette ble visst mange spørsmål. [:)])
Her går det i det vante, jobb, jobb, litt fri og jobb igjen.. men nå er det bare 1,5uke til ferie og til jeg skal til homeopat igjen så vi får se snart [:)]
Stor klem tilbake!
 
ORIGINAL: pusita

ORIGINAL: Dunn
Unnskyld vennen, rakk ikke svare mer! Kos deg i bursdag, håper ikke kvalmen ble for mye. [&:]


Det går bra vettu :)

Det gikk ganske i går, det hjalp med seabands faktisk. Og masse salt snacks, hihi.

Hvordan går det med PS2 spillingen??
O og jeg skal spille nå, hehe.
Gleder meg masse [:)]

 
Jeg fikk lov å ta det med hjem igjen, skal nok spille en omgang ikveld. Fikk jo litt dilla. He he
 
Bra de seabands hjalp da vennen! Er på jobb jeg nå, bare innom en snik tur. [:)]
 
Back
Topp