? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: pusita
Slei litt med å sovne, skal innrømme det! Men det var jo så utrolig varmt, og O så på Armageddon. Det bråkte litt kan man si.
Men følte meg litt emr uthvilt når jeg våkna, enn hva jeg har gjort på flere dager.

Men er trøtt igjen nå da [&:]

 
Da har du sove hjerte, men er vel den lille som gjør det litt..
Varmt ja? Herregud, vi sov med altandøra helt oppe vi [:)][:)] Det er digg med å ha altan på soverommet!!
 
ORIGINAL: Dunn
Da har du sove hjerte, men er vel den lille som gjør det litt..
Varmt ja? Herregud, vi sov med altandøra helt oppe vi [:)][:)] Det er digg med å ha altan på soverommet!!

Det er nok Peanøtten som sliter ut mamman sin før den har kommet ut en gang.
 
Kunne ønske vi kunne sove med vinduet oppe jeg, men det blir for bråkete inne i byen.
O hentet hvertfall opp vifta vår i går, så vi får sirkulert lufta i leiligheten
 
ORIGINAL: pusita
Det er nok Peanøtten som sliter ut mamman sin før den har kommet ut en gang.

Kunne ønske vi kunne sove med vinduet oppe jeg, men det blir for bråkete inne i byen.
O hentet hvertfall opp vifta vår i går, så vi får sirkulert lufta i leiligheten

 
Vi bodde i en veldig trafikkert vei før, til slutt merket vi ikke trafikken. Sov med vindu opp hver natt, men her er det såå stille og fredlig. Noen få biler forbi, og etter 12 er det helt stille. [:)][:)] M satte oppe vindu på gjeserommet også, så vi fikk gjennomtrekk.. det er ikke jeg så glad i da.. [&:] Er blitt som de gamle vettu, deres verste fiende er trekken [:)][:)][:)]
 
Peanøtten vil at mamma skal slappe av! Hun trenger det..
 
ORIGINAL: Dunn
Vi bodde i en veldig trafikkert vei før, til slutt merket vi ikke trafikken. Sov med vindu opp hver natt, men her er det såå stille og fredlig. Noen få biler forbi, og etter 12 er det helt stille. [:)][:)] M satte oppe vindu på gjeserommet også, så vi fikk gjennomtrekk.. det er ikke jeg så glad i da.. [&:] Er blitt som de gamle vettu, deres verste fiende er trekken [:)][:)][:)]
 
Peanøtten vil at mamma skal slappe av! Hun trenger det..

 
Hos oss er det sykebiler og sånt som fyker forbi, og det er kjipt å bråvåkne hvis de setter på sirenene... Vinduene er så å si lydtette skjønner du :)
 
He he he... Ser det for meg, at du klager på trekken, hihi.
 
Skal nok slappe av i kveld. Skal vaske litt klær, og til akupunktur. Skal få henne til å sette noen nåler for å slappe av enda mer :)
 
Så skal jeg hjem og hvile mer :)
 
ORIGINAL: pusita
Hos oss er det sykebiler og sånt som fyker forbi, og det er kjipt å bråvåkne hvis de setter på sirenene... Vinduene er så å si lydtette skjønner du :)

He he he... Ser det for meg, at du klager på trekken, hihi.

Skal nok slappe av i kveld. Skal vaske litt klær, og til akupunktur. Skal få henne til å sette noen nåler for å slappe av enda mer :)

Så skal jeg hjem og hvile mer :)

 
Du hviler deg i hjel [:)][:)] Må på jobb jeg.. [:'(] VIl ikke det, vil bare være hjemme å deppe over mensen..
 
ORIGINAL: Dunn
Du hviler deg i hjel [:)][:)] Må på jobb jeg.. [:'(] VIl ikke det, vil bare være hjemme å deppe over mensen..

 
Men har TR kommet 100%???
 
ORIGINAL: pusita
Men har TR kommet 100%???

 
Nå må du slutte å gi håp [:)] [8D] Hu har ikke det, og sist jeg var på do var det skikkelig koagulert.. [:'(] [:o] 
 
Og forresten Pusita, spotting betyr at tanta er på vei [:(]
 
ORIGINAL: Dunn

Og forresten Pusita, spotting betyr at tanta er på vei [:(]

Hmmm...
Da krysser vi for neste PP.
Jeg skal holde øye med tempene, og sende over den største dosen med babystøv ever!!!
 
 
ORIGINAL: pusita
Hmmm...
Da krysser vi for neste PP.
Jeg skal holde øye med tempene, og sende over den største dosen med babystøv ever!!!


 
Større enn den jeg fikk den dagen du testet pos.? Juhu, gleder meg allerde! Ble lei meg nå da, skulle liksom inn i februar sammen med deg.. [:(][:(]
 
ORIGINAL: Dunn
Større enn den jeg fikk den dagen du testet pos.? Juhu, gleder meg allerde! Ble lei meg nå da, skulle liksom inn i februar sammen med deg.. [:(][:(]

 
Lei meg jeg også.
Skulle jo ha deg med inn i februarforumet.
 
Men Mars er jo en veldig fin månde da!!!! [;)]
 
ORIGINAL: pusita
Lei meg jeg også.
Skulle jo ha deg med inn i februarforumet.

Men Mars er jo en veldig fin månde da!!!! [;)]

 
Kanskje jeg kan få termin 4.mars da [:)] og du 8. februar [:)][:)]!! Jeg er husmor før jobb idag, vi får besøk i morgen.. og da MÅ det skinne.., skulle ønske jeg ikke var så nøye på sånt av og til.
 
ORIGINAL: Dunn
Kanskje jeg kan få termin 4.mars da [:)] og du 8. februar [:)][:)]!! Jeg er husmor før jobb idag, vi får besøk i morgen.. og da MÅ det skinne.., skulle ønske jeg ikke var så nøye på sånt av og til.

 
Du kan jo bare gjøre som meg...
Aldri få besøk fordi det er rotete [&:][&:][&:][&:][8|]
 
Men hva blir termin neste gang, hvis TR starter i morgen?
 
 
 
ORIGINAL: pusita
Du kan jo bare gjøre som meg...
Aldri få besøk fordi det er rotete [&:][&:][&:][&:][8|]

Men hva blir termin neste gang, hvis TR starter i morgen?



 
Den blir 16.03. Og er ikke hvis, når den starter i morgen. He he
 
Men han her kommer fra Oslo, en kollega/kompis av M., og han må jo nesten få komme da.. de skal ha samling her i byen denne uken.
 
ORIGINAL: Dunn
Den blir 16.03. Og er ikke hvis, når den starter i morgen. He he
 
Men han her kommer fra Oslo, en kollega/kompis av M., og han må jo nesten få komme da.. de skal ha samling her i byen denne uken.

 
Ja, okei da...
Da er det greit han kommer ;)
 
Men da er 4. mars innenfor normalen da, hvis den bare kommer litt tidlig :) hehe
 
ORIGINAL: pusita
Ja, okei da...
Da er det greit han kommer ;)

Men da er 4. mars innenfor normalen da, hvis den bare kommer litt tidlig :) hehe

 
Ja, den er jo det! Men ville ha februar for det.. jeg som ville gi M den fine pysjen. [:)][:)] Men den blir jo ikke akkurat for liten liksom..
 
 Vi satser på en MARS BABY!!

Dag 1,
Dag 2,
Dag 3,
Dag 4,
Dag 5,
Dag 6,
Dag 7,
Dag 8,
Dag 9,
Dag 10,
Dag 11,
Dag 12,
Dag 13,
Dag 14,
Dag 15,
Dag 16,
Dag 17,
Dag 18,
Dag 19,
Dag 20,
Dag 21,
Dag 22,
Dag 23,
Dag 24,
Dag 25,
Dag 26,
Dag 27,
Dag 28,
Dag 29,
 
 
Skulle så inderlig ønske at alt snart ordnet seg for deg Dunn.
Det er så vondt å oppleve den skuffelsen med TR mnd etter mnd.....[:'(]
 
Følger i alle fall med deg, selv om jeg ikke er så veldig flink til å skrive for tiden. Har litt mye tanker i hodet og formen er elendig, men er inne og følger med på mange her inne hver eneste dag...[;)]
 
Masse lykke til fra meg til deg Dunn[:)]
 
EN DOSE MED BABYSTØV TIL DUNN:
 
 
Det var noe dritt at det ser ut som TR er på vei, Dunn [&:] Den følelsen er ikke god, det vet jeg jo så altfor godt.
 
Vi får gå på med friskt mot igjen og håpe den lyse årstiden hjelper oss. Skal visst være noe med det har jeg hørt!
 
Marsforumet, here we comes [:D]
 
Back
Topp