Min dagbok <3

ORIGINAL: tone86

ORIGINAL: Happygirl81

JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!![:)][:)][:)]

Nå fikk jeg gåse hud og ble våt i øyekroken... ble kjempeglad på dine vegne!!!!!!!![:)][:)]

Tenkte på deg på jobben i dag, gleder meg til å finne ut om testen din [;)] Og så snakket de om at alle gravide har sånn vondt i puppene sine i starten, akkurat som du har [;)][;)]hihi...du er gravid vennen!!!Såååå gøy!!

Er du helt i ekstase?? [;)]


Jaa jeg er helt i ekstase!![:D][:D][:D] (men begynt å bli redd for å miste igjen, så sjekker liksom trusa og papiret hver gang jeg er på do)[:D]  Og allerede hatt min første utfordring mht alkohol.. hehe... Vært på "fylletur" på danskebåten med jobben[8D] Så jeg har drukket alkoholfri øl (måtte springe til baren når de andre ikke var der), "jukseblanda" drinker til meg selv (noen som kom på at vi skulle spleise en flaske sprit og vorse på lugaren) og drukket kjempegode sprite-med-isbiter-drinker[8D]

Og det morsomste av alt er at INGEN merket noe.. tihi.. Det som er fint med båt - det hender det gynger så man blir litt ustø uansett om man er full eller edru!! tihi[:)]



Hi hi så gøy at ingen oppdaget det da, er en liten luring du altså [;)][;)] Knis..

Jeg tror det gjelder de fleste, at man er litt nervøs i begynnelsen, sjekker papiret når man er på do etc...
Gjorde det selv, men slappet litt mer av etterhvert...tror det er viktig å slappe av, nyte livet så går alt bra vet du! Spira klamrer seg fast nå den vet du [:)] [:)] Syns det er såå koselig at du er gravid jeg!!! Fortjener du altså!! Er ganskske spennende å være gravid! Nå er jeg i en veldig god periode da, ingen plager, topp energi, og ikke så stor enda, så jeg har aldri følt meg bedre jeg [:D] Føler meg mer kvinnelig enn noen gang...hihi fått pupper og [:D] (hadde ganske små før, men gått op 2 str i bh )

Og tenk at det vokser et lite menneske inni oss!! Fantastisk ikke sant?
Babyen minhar endelig begynnt å sparke så jeg kjenner det mye tydeligere nå, enn boblingen som har vært føør-kjempespennende[:D] Gled deg![:)]

Gleder meg til å følge deg i svangerskapet, får snike litt på januar hihi
 
ORIGINAL: Happygirl81

ORIGINAL: tone86

ORIGINAL: Happygirl81

JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!![:)][:)][:)]

Nå fikk jeg gåse hud og ble våt i øyekroken... ble kjempeglad på dine vegne!!!!!!!![:)][:)]

Tenkte på deg på jobben i dag, gleder meg til å finne ut om testen din [;)] Og så snakket de om at alle gravide har sånn vondt i puppene sine i starten, akkurat som du har [;)][;)]hihi...du er gravid vennen!!!Såååå gøy!!

Er du helt i ekstase?? [;)]


Jaa jeg er helt i ekstase!![:D][:D][:D] (men begynt å bli redd for å miste igjen, så sjekker liksom trusa og papiret hver gang jeg er på do)[:D]  Og allerede hatt min første utfordring mht alkohol.. hehe... Vært på "fylletur" på danskebåten med jobben[8D] Så jeg har drukket alkoholfri øl (måtte springe til baren når de andre ikke var der), "jukseblanda" drinker til meg selv (noen som kom på at vi skulle spleise en flaske sprit og vorse på lugaren) og drukket kjempegode sprite-med-isbiter-drinker[8D]

Og det morsomste av alt er at INGEN merket noe.. tihi.. Det som er fint med båt - det hender det gynger så man blir litt ustø uansett om man er full eller edru!! tihi[:)]



Hi hi så gøy at ingen oppdaget det da, er en liten luring du altså [;)][;)] Knis..

Jeg tror det gjelder de fleste, at man er litt nervøs i begynnelsen, sjekker papiret når man er på do etc...
Gjorde det selv, men slappet litt mer av etterhvert...tror det er viktig å slappe av, nyte livet så går alt bra vet du! Spira klamrer seg fast nå den vet du [:)] [:)] Syns det er såå koselig at du er gravid jeg!!! Fortjener du altså!! Er ganskske spennende å være gravid! Nå er jeg i en veldig god periode da, ingen plager, topp energi, og ikke så stor enda, så jeg har aldri følt meg bedre jeg [:D] Føler meg mer kvinnelig enn noen gang...hihi fått pupper og [:D] (hadde ganske små før, men gått op 2 str i bh )

Og tenk at det vokser et lite menneske inni oss!! Fantastisk ikke sant?
Babyen minhar endelig begynnt å sparke så jeg kjenner det mye tydeligere nå, enn boblingen som har vært føør-kjempespennende[:D] Gled deg![:)]

Gleder meg til å følge deg i svangerskapet, får snike litt på januar hihi


Syns det var såå kult at ingen oppdaga no![8D] Var noen som spurte "hva er det du drikker a??" - fikk et stort glass brus den ene gangen.. så da svarte jeg bare at jeg måtte ha litt pause, så ble et glass med brus.[;)]

Blir verre neste helg, for da skal jeg i utdrikkingslag... Vi får drikke gjennom hele dagen.. Velkomstdrink, champagne, vin og øl... så mye vi vil ha... den er litt kinki... Kan liksom ikke si at jeg ikke liker ditt og datt.. for søstra mi er med og utdrikkingslaget er for svigerinna mi.... Hmmmm.... Så lurer på om jeg "må" fortelle søstra mi og at vi kanskje legger en slagplan sammen om at jeg går på no medisiner for kneet el noe... søstra mi vet nemlig at det gjør jeg ikke[8D] så trur hu hadde skjønt noe rimelig fort...

Så bra snuppa! [:)] Høres ut somom du har det helt fantastisk!! Må være godt å endelig kjenne liv inni seg - tror neimen ikke det går opp for meg før jeg gjør det jeg. Måtte ta en ny test i dag, sambo virkelig oppgitt fordi jeg tar test på test. Når jeg sa jeg bare har igjen en svarte han at "den vil jeg tisse på!!"... [8D]

Ganske fantastisk å tenke på at det vokser noe inni her ja! [:)] Har hatt superømme pupper, men nå kjenner jeg ikke så mye lenger.. Og savner det faktisk! Går og klemmer på de for å kjenne etter hele tiden[;)]
 
Dette skjer i magen fremover! [:)]  Mulig jeg er noen dager lenger på vei, tok en test i dag som sa 3+ (altså 5 uker med legens beregninger).


Du er nå 4 uker og 6 dager på vei.
Unnfangelsen finner sted omkring: 9. april 2010
Hjertet begynner å slå: 4. mai 2010
Embryoet beveger seg: 28. mai 2010
Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 4. juni 2010
Alle indre organer er ferdig formet: 4. juni 2010
Risikoen for spontanabort avtar: 18. juni 2010
Kvalmen avtar for de fleste: 25. juni 2010
Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 2. juli 2010
Fosteret svelger og tisser: 16. juli 2010
Tid for ultralyd: 23. juli 2010
Du kan kjenne fosterets bevegelser: 30. juli 2010
Fosteret begynner å få et søvnmønster: 13. august 2010
Fosteret begynner å høre: 3. september 2010
Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 1. oktober 2010
Mange fostre legger seg med hodet ned: 5. november 2010
Svangerskapspermisjonen begynner: 12. desember 2010
Antatt termindato: 2. januar 2011
 
Fine testen!!
håper jeg snart får en sånn en å! [:D]
 
ORIGINAL: griseknoen

ORIGINAL: SunShin

Fine testen!!
håper jeg snart får en sånn en å! [:D]

signerer denne jeg [;)]


Det håper jeg dere får også!!![:D][:D]
 
Back
Topp