Min dagbok <3

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
 Mange spennende dagbøker her, så får slenge meg på. Jeg er ei jente på 23 bosatt på Østlandet med min supre samboer og hunden vår. Vi har vært sammen i 5 år og hunden er nå 3.. =) Vi har en tid hatt lyst til å bli flere, og ble i sommer enige om at vi slutter med pillen.

Vi (som så mange andre her) ble enige om at selv om vi nå slutter med prevensjon trenger vi ikke stresse og snakket om at det kunne jo ta lang tid uansett... MEN... jeg har hele veien (med og uten pilla) hatt regelmessig TR, og når den ikke kom som "alltid" på søndag kjente jeg håpet (og tidvis glede) stige i takt med toaletturene uten at TR hadde kommet. Skuffelsen ble dermed kjempestor da TR meldte sin ankomst 3 dager senere....

Håper det ikke blir ALT for lang ventetid... Spennende å følge med på alle som prøver å få spiren til å sitte her. =)

hei, velkommen hit :)

Håper du slipper å være her lenge

Endelig har TR dratt sin vei for denne gang.. Måtte det bli lenge til du kommer på besøk igjen! Trodde jeg kjente kroppen og menstrasjonen min relativt godt nå, men ser ut til at mye har vært takket være pillen i årene som har gått.. TR har vært på besøk 5 dager nå (som er vanlig), men jeg har knapt blødd.... Nesten så den minste ob'en har vært for stor 4 av 5 dager... Merkelige greier...

håper alle har en flott søndag :)

Dårlig på oppdateringer her jeg.. Nå er høstferien over. Jeg har kost meg på hyttetur med søstern og hennes to nydelige unger[:)]. men er jo litt godt å komme hjem også. er nå på dag 12 av syklusen og (hvis ting stemmer) er det tre dager til eggløsning. Flaks at både jeg og samboeren har mye fri om dagen - er turnusjobbere begge to, jeg jobber medlever og han 5-skift, så er ikke alltid vi er hjemme samtidig når vi burde i forhold til eggløsning og fruktbare perioder.. Håper virkelig vi får det til denne gangen, jeg blir innmari rastløs og skuffet når TR kommer - selv om jeg prøver å innstille meg på at DET kAN TA TID....

Min uke.. :)

Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag gikk på jobb
Lørdag jobb
Søndag gikk av jobb..

I følge bv hadde jeg el på torsdag, så håååper det har satt seg en liten spire her... <3

Det er i dag 10 dager til en graviditetstest kan være positiv! [:)]

Ja, det gjør vi :)

Krysser fingrene for det her også - og at denne turnusjobbingen ikke har krasjet med el igjen... :p har en tendens til å være et par døgn på jobb akkurat i den perioden... 

Æsj... I dag skal jeg til tannlegen... :( Fryktelig lite glad i han....

Det er i dag 9 dager til en test kan være positiv...

hei:)
lykke til, jeg er også ny her. spennende tid som venter:)

Har hatt tidenes korteste tannlegebesøk i dag. Totalt med ventetid ca 15 min fra jeg forlot bilen på parkeringsplassen til jeg satt i den igjen.. :D eneste haken er at jeg må ta visdomstennene snart - de presser på (noe de har gjort i flere år) og har ikke plass... æsj... 

Nå begynner jeg å bli rastløs her.... En graviditetstest kan være positiv på tirsdag... men kjenner ingen uvanlige ting / har ingen symptomer som skulle tilsi graviditet så får bare forberede seg på at det ikke skjer noe denne måneden heller...

har regnet ut at vi nå er inne i 5. pp..

hei hei, ville bare ønske deg lykke til med testinga!!![:)]

Thanx! Hatt en glimrende tur med masse shopping, musical og bare kos Blitt skikkelig skjemt bort på hotellet - åpnet dørene for oss, sprang etter taxi og fraktet handleposene opp på rommet etter shoppingrunder!

Bare en dag til en graviditetstest kan være positiv!  Verken symptomer på graviditet eller tegn på at tr skal dukke opp ennå....

Da er det 0 dager til en graviditetstest kan være positiv (men mulig syklusen min er litt lenger...?)... Jeg klarte ikke vente på tr og tok en test i dag... Den vannrette streken er veldig tykk - og jeg kan se en antydning til en loddrett strek... men den er så liten og spinkel at jeg tør neimen ikke håpe for masse... får vente et par dager og se om tr dukker opp - har den ikke kommet til lørdag tester jeg på nytt

Nei - ikke jeg heller... :p tok en ny i dag, den er akkurat like vag som den jeg tok i går.... prøvde å ta bilde av den, så skal prøve å få lagt ut så kanskje jeg kan få litt tydehjelp... =)

Back
Topp