Mimijumi flasker?

Linnie

Flørter med forumet
Noen av dere som har hørt om eller brukt mimijumi flasker? De skal jo vøre laget for å ligne på pupp..

Virker som om at mange er så skeptisk til flaske hvis man har ønske om å amme. Men det kan jo av og til være greit at man får gitt litt flaske, enten det er fordi at mini trenger mer eller at pappa får matet litt en gang i blant også :)

Jeg ønsker å jo amme men syns det virker litt rart at mange sier at "en flaske, og da er det bare å glemme amming"...

Aldri hørt om de flaskene! :)
Mange babyer tar både flaske og pupp, noe som kan være veldig greit! Tror ikke det ødelegger for amminga om man gir ei flase innimellom. Vet om mange som har brukt begge deler.. :)

Følger denne :) tenker også at det kan være praktisk at lille tar flaske innimellom, men ønsker jo først og fremst at ammingen fungerer...

Aldri hørt om disse flaskene. Får vel Google dem å se:)
Håper jeg får en som tar begge deler:)

Ikke hørt om dem. Men medela skal visst være bra? Hvis man ønsker å bytte på.

Ingen erfaring med den. Vi ga flaskemåmtid 2 ganger pr dag (min melk blandet med mme) av medisinske grunner. Ammet fult ved siden av. Null problem.

Sniker litt. Vi bruker Medela Calma. Den gjør ikke babyen sugeforvirret. I motsetning til andre flasker så kommer ikke melken før babyen selv suger aktivt. På andre flasker kommer melken av seg selv, og alt babyen trenger å gjøre er å svelge unna.

Back
Topp