Milepæler

Nå, tror jeg vi konkluderte med her inne :hilarious: ene appen min mener uke 14, et Google søk mener i størst grad uke 13. Men kanskje viktigst, deler du et svangerskap på 3. Blir det mer likt 13 uker x3 enn 14 :happy:
Ja blir forvirret av dette, men andre trimester også idag da :D:D

Ja blir forvirret av dette, men andre trimester også idag da :D:D
Jeg og.. men babyverden sier dette:
«1. trimester 0-12 uker (0+0 til 12+6)
2. trimester 13-26 uker (13+0-26+6)
3. trimester 27-42 uker (27+0-42+0/fødsel)»

Jeg og.. men babyverden sier dette:
«1. trimester 0-12 uker (0+0 til 12+6)
2. trimester 13-26 uker (13+0-26+6)
3. trimester 27-42 uker (27+0-42+0/fødsel)»
Vi hører på babyverden, virker mest fornuftig :p:happy:

15+0(!!!!!) :smiley-angelic001

Synes "alle" har kommet så langt❤ Vi i baktroppen har akkurat bikket 12 uker og jeg har ikke vært på første kontroll eller første tul ennå:hilarious:

Synes "alle" har kommet så langt❤ Vi i baktroppen har akkurat bikket 12 uker og jeg har ikke vært på første kontroll eller første tul ennå:hilarious:

Enig! Ble flyttet to dager frem på TUL, men bikket likevel akkurat 12+0 :hilarious: periodevis skikkelig frustrerende å være sist - men jeg henger en del hos mars også :joyful: Lå sist i forrige svangerskap også så :wacky: Når har du termin?

Enig! Ble flyttet to dager frem på TUL, men bikket likevel akkurat 12+0 :hilarious: periodevis skikkelig frustrerende å være sist - men jeg henger en del hos mars også :joyful: Lå sist i forrige svangerskap også så :wacky: Når har du termin?

Jeg har menstermin 24. Lå sist forrige gang også med menstermin 22. og oultermin 23., så syklusen mim gir meg barn i slutten av mnd eller muligens helt i begynnelsen denne gangen hvis jeg går over i mars:wacky:

Jeg har menstermin 24. Lå sist forrige gang også med menstermin 22. og oultermin 23., så syklusen mim gir meg barn i slutten av mnd eller muligens helt i begynnelsen denne gangen hvis jeg går over i mars:wacky:

Da er vi to! Hadde OUL termin med nr 1 den 19, den 30. Med nummer to (ma) og foreløpig er 23. :hilarious: Blir egentlig ganske overrasket hvis jeg ikke går over i mars, men vi får se :)

14+0 i dag, og uansett hvordan man regner det er jeg endelig over i 2. trimester!:Heartred

Måtte trøtthet og kvalme gi seg nå!!:smiley-angelic001

14+0 i dag og så en sprell levende baby på tidlig ultralyd ❤ mini var så aktiv at det var vanskelig for jordmor å få tatt gode mål :hilarious: morkaken ligger foran, men hun sier at jeg sannsynligvis kommer til å kjenne bevegelser snart!

13uker idag, å andre trimester ser det ut som!♡ Fortsatt eleeendi form.. men satset på det kommer seg snart!:dead::dance008

Da er vi to! Hadde OUL termin med nr 1 den 19, den 30. Med nummer to (ma) og foreløpig er 23. :hilarious: Blir egentlig ganske overrasket hvis jeg ikke går over i mars, men vi får se :)

Har ikke lyst til å gå over i mars, men skal godt gjøres egentlig. Gikk 1 uke over sist...
Skal jo ha februarbaby, kan ikke plutselig bli mars da:hilarious:

15+0 idag( tul15+4), og ul på mandag:D Spennende å se hvilket kjønn det er:Heartred

Back
Topp