Milde mensensmerter/murringer

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
hei dere, jeg er 28+3 i dag og har de siste par dagene kjent litt mensesmerter eller murringer i nedre del av magen. Veldig mildt og ikke vondt, men kunne litt i går og i dag på ca samme klokkeslett (12-14 tiden).

Andre som har opplevd lignende?
 
Hver dag. Flere ganger for dagen. Kynnere sier jordmor. Men har så mange att blir de vonde må jeg kontakte føden. Mine er sånn jevnt over dagen men utpå kvelden etter 17 isj veldig mange og nesten ubehagelige.
 
Hver dag. Flere ganger for dagen. Kynnere sier jordmor. Men har så mange att blir de vonde må jeg kontakte føden. Mine er sånn jevnt over dagen men utpå kvelden etter 17 isj veldig mange og nesten ubehagelige.
Kynnere har jeg hver dag, flere ganger daglig, så dette er absolutt ikke kynnere. Ved en kynner strammer hele livmoren seg og jeg får ofte vondt avhengig av hvordan ungen ligger. Så dette kan ikke sammenlignes.

Jeg mener lette murringer i nedre del av livmoren bare. Men det er kanskje bare milde ligamentsmerter, jeg vet ikke. Det kjennes liksom ikke helt sånn ut heller. Jeg får se om det oppstår noe mer, da ringer jeg føden isåfall.
 
Jeg trodde jeg hadde mensensmerter, men da fastlegen sjekket, viste det seg at smertene satt i tarmene. Så det kan kanskje være tarmrelatert?

Men lurt å ringe føden hvis det blir verre!
 
Mine mensmurringer/smerter har vært relatert til tarm/fordøyelse. Kommer og går litt, men er helt borte de dagene jeg får gått skikkelig på do.
 
Jeg trodde jeg hadde mensensmerter, men da fastlegen sjekket, viste det seg at smertene satt i tarmene. Så det kan kanskje være tarmrelatert?

Men lurt å ringe føden hvis det blir verre!
Mine mensmurringer/smerter har vært relatert til tarm/fordøyelse. Kommer og går litt, men er helt borte de dagene jeg får gått skikkelig på do.

Jeg klarer heller ikke skille mellom livmor og tarmer når jeg har ubehag/vondter.
Men forstår det når det gir seg etter en tur på do!

:)

Takk for svar dere :) Jeg går på do hver dag og føler meg ikke forstoppet eller at jeg har luft i magen/tarmene. Da kjenner jeg det stort sett akkurat der livmoren ligger nederst i magen.
 
Back
Topp