Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler jeg har prøvd det meste etter at jeg fikk det som lite barn...Labambie skrev:
Akkurat nå er det som funker best Relpax i kombinasjon med Ibux og Paracet.
Det som har funket dårligst har vært Imigran hvor bivirkningene har vært helt grusomme. Kommer ikke i nærheten av meg igjen.
Føler jeg har prøvd det meste etter at jeg fikk det som lite barn...Labambie skrev:
Det som har funket dårligst har vært Imigran hvor bivirkningene har vært helt grusomme. Kommer ikke i nærheten av meg igjen.
bondekone skrev:
Legen til gutten sier at han kommer å vokse det av seg.Hvor gammel var du når du fikk diagnosen? Gutten her hatt det siden han var 3år
Kan ikke hjelpe deg med det du spør om, men fant et kjerringråd ;)Sorland skrev:
* Drikk eplenektar hvis du holder på å få et migreneanfall. Hvorvidt det er eplene eller druesukkeret i nektaren som virker, vites ikke. Uansett kreves det at du drikker en god slump, hvis dette rådet skal kunne virke.
Hadde mamma levd så kunne jeg hørt hva hun tok, men litt vanskelig nå ;)
gutten her har noe som hetter imigran nesespray som han ska ta når han merker at migrenen kommer.bondekone skrev: