Midlertidig bh eller noe annet?

Mamma til to gullgutter

Elsker forumet
Junilykke2018
Nå holder jeg på å bli sprø av de vanlige bh’ene mine for de er så himla trange overalt [emoji85]
Hva gjør dere? Kjøper dere større bh for de mnd som er igjen nå eller har dere noen andre triks?[emoji848]

Jeg går uten hjemme, hater bher. Ute bruker jeg enten ammebhene fra sist, eller bare en sportstopp.

Kjøpt meg to sports bh fra Pierre Robert. Men de er nok små i str, kjøpte xl og den passer akkurat :eek:

Jeg bruker 80G fra Cubus. Burde egentlig ha 75G fra undertøysbutikk som er kjempedyrt, men synes Cubus sin er helt OK. Håper de ikke vokser mer nå... (det meste av voksingen gjorde de forresten forrige graviditet)

Går mest uten hjemme, og ellers tvinger jeg meg i de jeg alt har for sliter med å finne billig bher som passer (75J før graviditet)

Kjøpte noen gode på undertøysbutikk allerede i Oktober, betalte vel 600kr stk. Kjøpte de en cup for store da og nå passer de perfekt! Har alltid syns at en god BH er verdt pengene, puppene er ganske tunge nå ift vanlig! Veldig kjekt å ha en vanlig BH om du skal noe en kveld uten babyen mens du ammer også! Da er man litt mindre Ammeku..

Jeg har bodd i de gamle amme-bhene mine siden oktober/november[emoji85] Akkurat som sist er magen veldig øm, i tillegg kom den jo super tidlig i uke 8, så å gå med spile bh har bare vært uaktuelt.. Sports topper blir for trangt/klemmer for mye, puppene er så ømme at det er vondt nok å ha på t-skjorter[emoji23]

Jeg har også kjøpt ammebher (sportsbh type) :) liker de fra lindex absolutt best!

Jeg kjøpte meg noen gode sportsbher fra Lindex sist graviditet , som har delte cuper og litt mer solid stoff enn de helt tynneste. Var veldig greit når jeg vokste ut av alle bhene mine og samtidig trengte noe uten spiler som likevel holdt de ubehagelige puppene på plass. Bruker dem igjen nå, har ikke helt lyst til å trekke på med ammebhene riktig enda...

Brukte dem forresten også masse da jeg fortsatt ammet og skulle trene, men når jeg ikke ammer er de nok litt for store til å holde noe på plass ;)

Nå holder jeg på å bli sprø av de vanlige bh’ene mine for de er så himla trange overalt [emoji85]
Hva gjør dere? Kjøper dere større bh for de mnd som er igjen nå eller har dere noen andre triks?[emoji848]

Mannen drog meg med ut, og kjøpte nye til meg, og sa han skulle gjøre det igjen etter jeg har født :p Han mener jeg skal ta vare på meg selv, og ha gode BH-er så ikke nakke/skuldre blir dårligere. Sparer ikke på kronene når det kommer til sånt sa han, og kjøpte 2 stk for 650kr stykk :love017 Kunne fått flere, også men jeg nektet og veksler litt med de gamle mindre behagelige inni mellom...
I yndlings butikken min. Kjøpe bare BH-er hos undertøys galleriet. Får så god hjelp der, og klarer ikke change sine BH-er har blitt snurt flere ganger etter og ha brukt penger der...

Mannen drog meg med ut, og kjøpte nye til meg, og sa han skulle gjøre det igjen etter jeg har født :p Han mener jeg skal ta vare på meg selv, og ha gode BH-er så ikke nakke/skuldre blir dårligere. Sparer ikke på kronene når det kommer til sånt sa han, og kjøpte 2 stk for 650kr stykk :love017 Kunne fått flere, også men jeg nektet og veksler litt med de gamle mindre behagelige inni mellom...
I yndlings butikken min. Kjøpe bare BH-er hos undertøys galleriet. Får så god hjelp der, og klarer ikke change sine BH-er har blitt snurt flere ganger etter og ha brukt penger der...

Akkurat det samme her! Change passer bare ikke meg!! Søstra mi elsker de. Jeg har en lokalbutikk i Haugesund som har alt jeg trenger! Alltid så fin passform! Gleder meg helst til å få mindre pupper igjen!!

Bruker ikke bh. Tar på meg to topper. Skal jeg ut bruker jeg silikon bh. Sånn man klistrer på. Bruker vanlig by kun hvis jeg skal på behandling en plass. F eks naprapat.

Får ikke puste med bh. Kan heldigvis bruke badedrakten foreløpig. Spent på hva jeg skal gjøre når den ikke passer.

Kjøpte en pakke forlengere med hemper på Cubus til en billig peng (39 kr eller noe slikt). Kommer i en pakke med 2-3 stk i forskjellige farger, og festes på bak på bh-hempene for å forlenge vidden rundt ryggen. Dette gjør underverk. Ellers bruker jeg de bh'ene som er mest slitt og dermed litt vide over ryggen. Bruker aldri bh om natten, hverken nå eller før graviditetene.

Back
Topp