Midlertidig bh eller noe annet?

Kjøpte en pakke forlengere med hemper på Cubus til en billig peng (39 kr eller noe slikt). Kommer i en pakke med 2-3 stk i forskjellige farger, og festes på bak på bh-hempene for å forlenge vidden rundt ryggen. Dette gjør underverk. Ellers bruker jeg de bh'ene som er mest slitt og dermed litt vide over ryggen. Bruker aldri bh om natten, hverken nå eller før graviditetene.

Sånne har jeg kjøpt 2-3 ganger, men det er som med strømper de blir sporløst borte :p Forstår ikke hvordan, for de kommer ikke så langt som til vaskemaskin som regel og om de gjør er de i en vaskepose :o

Har kjøpt amme bher som passer nå. Får alltids brukt for dem. Hos meg har de blitt større i svangerskaper, kanon rett etter fødsel og tilbake til svangerskaps str etter noen uker etter fødsel.

Sånne har jeg kjøpt 2-3 ganger, men det er som med strømper de blir sporløst borte [emoji14] Forstår ikke hvordan, for de kommer ikke så langt som til vaskemaskin som regel og om de gjør er de i en vaskepose :o
Hehe, tror ikke du er alene om det. Jeg vasker bh'er for hånd siden jeg ofte kjøper de på butikker som Netty etc, så har ikke hatt det problemet. Får ikke tak i riktig passform på vanlige butikker, og om jeg gjør det så forandrer de seg alltid i vask, så har heller gått over til å kjøpe færre bh'er (og en del dyrere). Kjøper på butikker som spesialiserer seg på det, og de har absolutt vært verdt pengene. For en kvalitetsforskjell. Er man heldig finner man noe på salg på disse butikke ne som er perfekt, og det gjør jeg stort sett :-)

Tilbake til forsvinninger av forlengere: Alternativt kan man jo sy fast forlengerene, så slipper man å miste de ;-)

Kjøpt noen amme BHer. Trodde jeg kjøpte de litt store, men er bare akkurat passe. Spørs om jeg må ha noen nye etter fødsel uansett [emoji85]

Tar gjerne mot tips om amme sports BHer! Og hva gjør man med bikini? Finnes det i amme variant? Eller kjøper man bare en som er lett å dra til siden? Jeg vil jo være litt i sola i sommer og[emoji4]

Bruker bh forlenger bak på stroppen, har kjøpt to amme bher som passer også, de skal jeg jo bruke 1- 2 år frem i tid[emoji1]

Kjøpt noen amme BHer. Trodde jeg kjøpte de litt store, men er bare akkurat passe. Spørs om jeg må ha noen nye etter fødsel uansett [emoji85]

Tar gjerne mot tips om amme sports BHer! Og hva gjør man med bikini? Finnes det i amme variant? Eller kjøper man bare en som er lett å dra til siden? Jeg vil jo være litt i sola i sommer og[emoji4]
Ammebikini synes jeg er ganske unødvendig, hvis det i det hele tatt finnes. Da har du jo ikke noe særlig klær på deg, og det er en smal sak å dra stroppene nedover skulderen og brette ned bhen. ;) Jeg synes ihvertfall det var veldig greit. Men måtte bytte ut mine upaddete trekantbikinier med noe litt mer stødig som skjulte brystvortene bedre. De blir digre!

Bh forlenger skal jeg definitivt se etter.
Forsøkte meg på boob sin sportsbh som også er en ammebh, men den var helt grusom [emoji85] mest ukomfortable jeg har hatt på meg noen gang![emoji15]
Noen som vet hvor man kan få tak i amme bh med padding da?[emoji848]

Ammebikini synes jeg er ganske unødvendig, hvis det i det hele tatt finnes. Da har du jo ikke noe særlig klær på deg, og det er en smal sak å dra stroppene nedover skulderen og brette ned bhen. ;) Jeg synes ihvertfall det var veldig greit. Men måtte bytte ut mine upaddete trekantbikinier med noe litt mer stødig som skjulte brystvortene bedre. De blir digre!

Sant! Må nok uansett ha en ny da[emoji28] de jeg har nå er allerede for små. Og den ene er alt for stiv/paddet til og enkelt kunne dra ned. En stødig, men ikke for stiv type da[emoji23]

Bh forlenger skal jeg definitivt se etter.
Forsøkte meg på boob sin sportsbh som også er en ammebh, men den var helt grusom [emoji85] mest ukomfortable jeg har hatt på meg noen gang![emoji15]
Noen som vet hvor man kan få tak i amme bh med padding da?[emoji848]

Det var godt du sa, holdt på å bestille en slik i dag[emoji28]

Jeg har kjøpt nye bh’er.. kjøpte først ammebh, men puppene er så svære at jeg bare ser feit ut med hengepupper så må ha spilene[emoji85] så da kjøpte jeg enda flere ordentlige bh’er :p føler meg ikke komfortabel med disse muggene [emoji17]

Når jeg var 12 uker på vei slet jeg sånn med de vanlige bh-ene at jeg kjøpte tre billige ammebh’er.
Kjøpte de litt store, med forskjellig snitt. Greit å ha litt ekstra plass og variert snitt da boobsa mine vokser å krymper litt som de selv vil nå..:wacky:

Jeg har kjøpt nye bh’er.. kjøpte først ammebh, men puppene er så svære at jeg bare ser feit ut med hengepupper så må ha spilene[emoji85] så da kjøpte jeg enda flere ordentlige bh’er :p føler meg ikke komfortabel med disse muggene [emoji17]

Som om jeg skulle sagt det selv [emoji28][emoji1374]
Føler meg overvektig i fra puppene og ned til der magen slutter for tiden [emoji23][emoji85]
Men puppene er desidert verst [emoji849]
De flyter liksom vare utover alt [emoji85]

Jeg ville ikke kjøpt amme-BH før jeg var rundt 30 uker i allefall, men jo senere jo bedre. Puppene fortsetter jo å vokse. Kjøpte amme-BH sent i svangerskapet sist (puppene gikk opp fra 75C/D til 75G), og kommer til å vente nå også, så jeg vet at det blir riktig størrelse (de er 75H nå)

Jeg har kjøpt meg 3 bher som passer den str. Jeg er i nå:)

Jeg kjøpte stropp løs bikini med spiler fiket fin å dra ned å amme med den

Hehe, tror ikke du er alene om det. Jeg vasker bh'er for hånd siden jeg ofte kjøper de på butikker som Netty etc, så har ikke hatt det problemet. Får ikke tak i riktig passform på vanlige butikker, og om jeg gjør det så forandrer de seg alltid i vask, så har heller gått over til å kjøpe færre bh'er (og en del dyrere). Kjøper på butikker som spesialiserer seg på det, og de har absolutt vært verdt pengene. For en kvalitetsforskjell. Er man heldig finner man noe på salg på disse butikke ne som er perfekt, og det gjør jeg stort sett :)

Tilbake til forsvinninger av forlengere: Alternativt kan man jo sy fast forlengerene, så slipper man å miste de ;-)
Har samme "problem" her. Får ikke tak i på vanlige butikker. Men når jeg først fant ut hvilken str jeg måtte ha, ble livet mye enklere. Det er så deilig å gå med en bh som passer perfekt. Gikk fra D som jeg trudde jeg brukte, til g som var min faktiske str. De er svin dyre da, men som du sier så holder det da med 3-4 stk.
Jeg vasker mine i maskinen i en pose. Går fint det.

Back
Topp