Middagstråden

Her har vi vært på sommer fest i barnehagen i dag, og grilla pølser :)

I går hadde vi thaisuppe med kylling og risnudler
I dag hadde vi røkt torsk med gulrotstuing, potet og bacon
Onsdag blir det ....nei det vet jeg ikke enda! Fortsettelse følger;)

Tror det blir tomatsuppe her, for å glede jentene ;-) Ekstra makaroni, kokte egg og godt brød blir tilbehør :-)

Ovnsstekte de-grønnsakene-som-må-spises. Denne gangen to paprika, en rødløk, litt purre, noe sopp, en halv squash og en klase små tomater. Olivenolje, havsalt, tørket oregano, et par skiver sitron og en hvitløksbåt for smak. Valnøtter og krutonger for litt crunch.

Her har vi hatt kokt torsk i dag med potet og grønnsaksgrateng til.

Vi har hatt bollefrikassé:-)

Saltkjøtt,potet,gulrot og kålrabistappe til middag i dag ☺ mamma og pappa er på besøk ☺

En skal i selskap i dag, så minsta å jeg skal ha rester av lapskausen i går, sambo skal bort i kveld å. Vet ikke når han kommer hjem men vis det ikke blir for sent så skal jeg lage bacon burger til oss da :)

Her hadde vi grillede kyllingvinger med karrimajones, potetsalat og salat med mye godt i servert med hvitløksdressing :) Godt :)

Idag ble det kyllingsalat på oss :)

Pitabrød med tacokjøttdeig, ost og salat her igår. Idag vet jeg ikke enda... Sambo har jobbhelg og er da nesten ikke hjemme så jeg og guttungen styrer for oss selv.:)

I dag har vi grilla på bålpanna og spist ute. Hamburger med hjemmelaga hamburgerbrød og div tilbehør. Og pølser i brød/lompe :D

Blir big one til kvelds. Vi er ikke så flotte på det i dag ;)

I dag tror jeg at jeg rett og slett skal lage kylling og ris!

Back
Topp