Middagstråden

Vi steikte krydrede biffstrimler, båtpoteter, stekte grønnsaker og spiste det med bernaisesaus. Godt :D

I dag blir det for håpentligvis grilling her<3 en av få.ting som frister

Ungene hadde pølse på grillfesten. Å vi skal rett å slett vare ha kyllingvinger til kvelds :D blir lite tid til middager før torsdag her i gården :/ kjedelig med sånne uker for jeg elsker jo å lage til :D

Tunfiskgryte her :) Men var bare jeg som spiste :P Eldste var med en kompis hjem, mannen på jobb og vesla droppet dagduppen men sovnet rett før middag og var surere enn surest da det var spisetid så var ikke snakk om at hun skulle spise noe som helst! Så deilig med rester på jobb i morgen :)

Tunfiskgryte her :) Men var bare jeg som spiste :P Eldste var med en kompis hjem, mannen på jobb og vesla droppet dagduppen men sovnet rett før middag og var surere enn surest da det var spisetid så var ikke snakk om at hun skulle spise noe som helst! Så deilig med rester på jobb i morgen :)
Hvordan lager du tunfiskgryte? Hva er oppi der? Høres spennende ut :-)

I dag blir det endten grøt eller pølser på barna. Nok en travel kveld for den :/ skal jammen bli godt å få i de skikkelig middag i morgen..
Vi skal ha chilli og persille marinerte koteletter med brokkoli og blomkål grateng i kveld :)

Laks, med potetmos, agurk og kanskje en hjemmelaget salsa. Mmm

Denne uken:
Man: Pølsespagetti.
Tirs: Sommerkoteletter med maiskolber,isbergsalat og potetsalat.
Ons: Lasagne med salat og varme baguetter.
Tors: Chilli con carne med fullkornsris.
Fre: Fylte paprika.
Lør: Taco
Søn: Fiskeboller i hvit saus med kokte poteter og gulrøtter..

I dag blir det endelig fisk igjen :D

Stekt laks med poteter, rømme og smeltet smør :D :D blir sulten bare av å tenke på det :D

Skulle hatt biff i dag men med min meget reduserte mann så tviler jeg på det :p så endten så blir det ikke middag ellers så kansje det blir en pizza bare :) hehe

I dag skal vi ha hjemmelagde kjøttkaker i brun saus med kokte poteter, kokte gulrøtter og surkål.

Eller holder jeg på med menyen for resten av uken nå;)

Tirs: Sommerfest og grilling i barnehagen.
Ons: Noe fra frysen...
Tors: Krabbe-og rekefest( med familie og venner)
Fre: Hjemmelaget pølselapskaus.
Lør: Taco
Søn: Noe fisk?

Back
Topp