ja hehe.. og vi ville spise alene idag, blir for sent for barna så de måtte få egen. Yngste kan jo ikke ha ost så kan ikke få pizzaHehe noen ganger blir sånn men da får hvertfall alle noe de vill ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja hehe.. og vi ville spise alene idag, blir for sent for barna så de måtte få egen. Yngste kan jo ikke ha ost så kan ikke få pizzaHehe noen ganger blir sånn men da får hvertfall alle noe de vill ha
Ville meldt meg inn i cøliakiforbundetIkke sant
Ville meldt meg inn i cøliakiforbundet
ja hehe.. og vi ville spise alene idag, blir for sent for barna så de måtte få egen. Yngste kan jo ikke ha ost så kan ikke få pizza
Åhh så braDet har hun gjort
Liker hun ikke gryte eller bare ikke lysten på nå?Da er det hvertfall greit her er eldste i selskap. Mellomste likte vist ikke maten . Gadd ikke å smake engang . Men mini koser seg
Liker hun ikke gryte eller bare ikke lysten på nå?
Okei Hehe ja viktigste er jo de får i seg noe . Her spiste de godt til middagHun der liker ikke noe. Noen dager kan hun like det å andre dager ikke.. men fikk 2 skive i handa med seg ut heller
Okei Hehe ja viktigste er jo de får i seg noe . Her spiste de godt til middag
Veldig opp og ned med OJ herSå bra hun spiser aldri godt eller jo men det er sjelden gitt :/ gitt opp
Veldig opp og ned med OJ her
Lager stortsett en rett ,men noen tilpasninger ja. Men ikke en hel ny middag liksomLager du da noe som du vet han spiser eller lager du det resten av familien vill ha?
Det har det endt med at jeg gjør hun får heller skive. Vi kan ikke bare ha pølse å pizza heller
Lager stortsett en rett ,men noen tilpasninger ja. Men ikke en hel ny middag liksom
Godt minste koser seg med mat daDa er det hvertfall greit her er eldste i selskap. Mellomste likte vist ikke maten . Gadd ikke å smake engang . Men mini koser seg
Vi er litt sånn at hun skal spise det hun får. Er det grønnsaker så går det ikke så mye men idag spiste hun 1,5 tortillapizzaer med kjøttboller og pølse. Skikkelig junk food!Lager du da noe som du vet han spiser eller lager du det resten av familien vill ha?
Det har det endt med at jeg gjør hun får heller skive. Vi kan ikke bare ha pølse å pizza heller
Yes sånn som i dag var det eneste ekstra og koke spagettiGreit når det går an da
Godt minste koser seg med mat da
Yes sånn som i dag var det eneste ekstra og koke spagetti
Vi er litt sånn at hun skal spise det hun får. Er det grønnsaker så går det ikke så mye men idag spiste hun 1,5 tortillapizzaer med kjøttboller og pølse. Skikkelig junk food!
Det er null stressDa er det veldig overkommelig [emoji1319]