Det er jo godt liker å ha egg oppiTomat suppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo godt liker å ha egg oppiTomat suppe
Det er veldig godtDet er jo godt liker å ha egg oppi
Da spør du ungen hva han vill haTror jeg skal lage meg Tandorri chicken i kveld, det er såå godt men må ha en middag med guttungen tidligere, og der er jeg mer blank mannen skal på jobbfest og skal ikke ha. Hmm.
Da svarer han "pjiim". Hehe brødskive med prim er ikke helt det jeg hadde tenkt haha. Eller så sier han bare "middag"Da spør du ungen hva han vill ha
Gjør alltid jeg for minsta vill alltid ha noe enkelt
Jaja men kan ikke han bare få det daDa svarer han "pjiim". Hehe brødskive med prim er ikke helt det jeg hadde tenkt haha. Eller så sier han bare "middag"
Hehe joda klart det eller kanskje vi skal ta den tomatsuppa i dag, det er han glad i med egg da, han elsker eggJaja men kan ikke han bare få det da
Mine får det noen ganger til middag de å det er helt greit det å
Det hørtes jo enda bedre utHehe joda klart det eller kanskje vi skal ta den tomatsuppa i dag, det er han glad i med egg da, han elsker egg
Ååg det er nammeHjemmelaget blomkålsuppe med bacon i dag
Ååg det er namme
Jaja tomatsuppe også da
Jeg klarer ikke å lage det min smaker ingenting..hva er trikset?Hjemmelaget blomkålsuppe med bacon i dag
Jeg klarer ikke å lage det min smaker ingenting..hva er trikset?
Har bare laget det én gang, men slet med å få nok blomkålsmak. Hmm.. Kanskje det finnes blomkålessens eller noehehe har du i nok buljong? og løk/purre, salt og pepper Synes det blir masse smak
Har bare laget det én gang, men slet med å få nok blomkålsmak. Hmm.. Kanskje det finnes blomkålessens eller noe
Burde det, men jeg fikk det ikke til. Vet at endel kokker klarer å "få frem smaker", må vel lære meg dethehe hvem vet Men har du oppi en hel blomkål burde det vel smake litt blomkål hehe