Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja kjenner det er ikke lenge til jeg må begynne på den nei å gjøre det klartNamnam, mye godt Bra det snart er middag
Hvor var det du bodde sa du?? Det hørtes helt supert ut akkurat nå åååhRaspeballer/komle med pinnekjøtt, kålrabistappe, vossakorv, bacon.. kommer til å rulle
Haha ja kjenner det er ikke lenge til jeg må begynne på den nei å gjøre det klart
Det er den jammen å ligger ikke på bloggen enda da men må snart få den å lagt ut er flere som har spurt etter den men lysten til å sette meg ned med pcen er fortiden ikke eksisterendeHihi. nei Middagen dere skal ha hørtes namnam ut
Dele oppskiften i denne tråden går jo annDet er den jammen å ligger ikke på bloggen enda da men må snart få den å lagt ut er flere som har spurt etter den men lysten til å sette meg ned med pcen er fortiden ikke eksisterende
Bergen Får heldigvis gjester, så slipper å spise alt selvHvor var det du bodde sa du?? Det hørtes helt supert ut akkurat nå åååh
Ja det går jammen å hehe tenkte ikke så langtDele oppskiften i denne tråden går jo ann
Tar gjerne mot oppskrift xsmile8Låvet sønnen i huset mexicansk kylling form så da får det bli det da
Skal bare dra liket ut sv sofaen så skal dere få denTar gjerne mot oppskrift xsmile8
Høres kjempe bra utSkal bare dra liket ut sv sofaen så skal dere få den
Ja det går jammen å hehe tenkte ikke så langt
Men får satse på st jeg klarer begge deler bloggen å Facebook sida dens er utmagret å skriker etter innlegg skal jeg beholde disse følgerene mine
Da ligger den ute i oppskrift trådenHøres kjempe bra ut
Nam namRaspeballer/komle med pinnekjøtt, kålrabistappe, vossakorv, bacon.. kommer til å rulle
Hehe da er den delt her hvertfallDu får dele den alle plasser