Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deler poteter opp i tynne små staverHvordan lager du det?![]()
Deler poteter opp i tynne små staver![]()
Legger de i en form sammen med fin hakket løk og strimlet skinke.
Heller over litt kremfløte ( ikke slik at det dekker potetene) å så Jar jeg en boks med bacon ost fordelt på toppen![]()
Steker den på 250 grader i 1 timede siste 15 min tar jeg å på ost
![]()
Det er kjempe godt å så er det så enkelt åTakk, det hørtes godt ut![]()
Hatt hjemmelaget pizza med kjøttboller og pepperoni herI dag har vi hatt fiskepudding i hvit saus med nypoteter, nykål, gulerøtter og blomkål
Noen som skal ha noe godt i kveld?
Fiskeboller i hvit saus er min livrettI går hadde vi fiskeboller i hvit saus med poteter og grønnsaker, i dag skal vi ha taco![]()
Hva slenges på grillenGrillings i sommerværet![]()
I dag ble det potet og løk i folieform, gourmetburgere med havsalt og timian, grillpølser og super grill med pepperoni og ostHva slenges på grillen?
Det hørtes vanvittig godt ut!I dag ble det potet og løk i folieform, gourmetburgere med havsalt og timian, grillpølser og super grill med pepperoni og ostI forigårs grilla vi lam, det er sykt godt på grillen altså
![]()
Fiskeboller i hvit saus er min livrett![]()
Mhm, digger det. Med masse saus og karri!!Hehe det er jo veldig godt da![]()
Er veldig glad i sånn potetformDet hørtes vanvittig godt ut!![]()
Er veldig glad i sånn potetform
Også hadde vi selvfølgelig salat til da. Ungene eter ikke poteter men de spiser heldigvis blanda salat![]()
Er veldig glad i sånn potetform![]()
Også hadde vi selvfølgelig salat til da. Ungene eter ikke poteter men de spiser heldigvis blanda salat![]()
Godt det ikke bare er min som ikke hiver innpå med potetGuttungen her spiser heller ikke detEller kun visst det er helt vanlige kokte poteter med masse brun saus
![]()