Middagstråden

Marinerte kyllinglår, hjemmelaget pommes frites (stekt i ovn) og salat blir det her i dag :)

Hvordan lager du det? :)
Deler poteter opp i tynne små staver :)
Legger de i en form sammen med fin hakket løk og strimlet skinke.
Heller over litt kremfløte ( ikke slik at det dekker potetene) å så Jar jeg en boks med bacon ost fordelt på toppen :)
Steker den på 250 grader i 1 time :) de siste 15 min tar jeg å på ost :)

Deler poteter opp i tynne små staver :)
Legger de i en form sammen med fin hakket løk og strimlet skinke.
Heller over litt kremfløte ( ikke slik at det dekker potetene) å så Jar jeg en boks med bacon ost fordelt på toppen :)
Steker den på 250 grader i 1 time :) de siste 15 min tar jeg å på ost :)

Takk, det hørtes godt ut :)

I dag har vi hatt fiskepudding i hvit saus med nypoteter, nykål, gulerøtter og blomkål :)
Noen som skal ha noe godt i kveld?

Ellers har uken sett slik ut:

Man: Ytrefilet av svin med fløtegratinerte poteter og stekt sopp.
Tirs: Grilla pølser og hamburger.
Ons: Grilla sommerkoteletter . Hadde potetsalat, isbergsalat og hvitløksbaguetter til
Tors: Grilla hvitløksmarinert laks. Hadde ovnsbaktepotetbåter, agurksalat og naturell yougurt til.
Idag: Hjemmelaget pizza med kjøttboller og pepperoni
Imorgen: Taco
Søn: Kjøttkaker i brun saus med kokte poteter og surkål.

I går hadde vi fiskeboller i hvit saus med poteter og grønnsaker, i dag skal vi ha taco :)

I dag ble det potet og løk i folieform, gourmetburgere med havsalt og timian, grillpølser og super grill med pepperoni og ost :) I forigårs grilla vi lam, det er sykt godt på grillen altså :D
Det hørtes vanvittig godt ut!:)

Er veldig glad i sånn potetform ;)
Også hadde vi selvfølgelig salat til da. Ungene eter ikke poteter men de spiser heldigvis blanda salat :)

Guttungen her spiser heller ikke det:P Eller kun visst det er helt vanlige kokte poteter med masse brun saus:P

Er veldig glad i sånn potetform ;)
Også hadde vi selvfølgelig salat til da. Ungene eter ikke poteter men de spiser heldigvis blanda salat :)
Guttungen her spiser heller ikke det:P Eller kun visst det er helt vanlige kokte poteter med masse brun saus:P
Godt det ikke bare er min som ikke hiver innpå med potet:p han spiser noe, men helst det andre på tallerken.. hehe

Back
Topp