Før elsket dattern rosa fisk. Nå hater hun det så lenge det ikke er Sushi eller røkt. Spiser derimot hjemmepannert torsk. :-O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe vi har bare fiske 3 ganger i uka ca satser på noe annet i morgen heheHehe, så greit da. Her hadde jeg fått klager
Hehe, ok Fisk er sunt året rundtHehe vi har bare fiske 3 ganger i uka ca satser på noe annet i morgen hehe
Fikk du ikke den?Hehe, ok Fisk er sunt året rundt
Del gjerne oppskrift på laksenuggets
Fikk du ikke den?
I dag skal jeg dele i passe stykker. Så viser jeg egg i en skål å blander tacokrydder, revet permesan og griljarmel i en annen
Dypper fisken først i egg så over i den andre blandingen legger de på ett brett å steker de på 200 grader i ca 15-20 min
Hehe versegodJo, det var gjerne den du delte. Tenkte det var noen andre nuggets, men jeg roter sikkert Men uansett nå kopierer jeg den Thanks
Hehe versegod
Kan ha vert det å lager både med torsk å kylling å
Fikk du ikke den?
I dag skal jeg dele i passe stykker. Så viser jeg egg i en skål å blander tacokrydder, revet permesan og griljarmel i en annen
Dypper fisken først i egg så over i den andre blandingen legger de på ett brett å steker de på 200 grader i ca 15-20 min
Den er ferskEr fisken fortsatt frossen eller fersk?
Åååhhhh får vann i munnen her altså..
Den er fersk
Ellers så vill alt renne av når den tiner
Det er veldig godt så lager jeg sennepsdipp eller en grillsaus til ungene spiser som bare det
Har ikke tid før jobb men sender pm med link til demDu kan sikkert dele oppskrift på de sausene og altså høres digg mmm. Nam
Haha, det kan du ikke klage på nei.Haha tro det eller ei men mine små har bestillt hjemmelaga fiskegrateng til middag i morgen
En ting er hvertfall sikkert jeg kan ikke klage på at mine ikke spiser fisk
Før spiste de ikke under hele tatt kun fiske grateng. Så er evig glad nå for at de spiser så å si altHaha, det kan du ikke klage på nei.
Spiser det her og altså, men er nok ikke favoritten.
Heldig derFør spiste de ikke under hele tatt kun fiske grateng. Så er evig glad nå for at de spiser så å si alt
Ja for Guri det var kjedelig med mange år uten fisk først må i det siste de har fått øynene opp for det så denne uka blir det nok 4 dager med fisk for klarer nok ikke å spise opp i morgen har alltid rester av den veldi greit egentlig for da er det bare å varme den opp på torsdagHeldig der
Genialt da Her har vi også fiskegrateng innimellom, men det er ingen favoritt for guttungenJa for Guri det var kjedelig med mange år uten fisk først må i det siste de har fått øynene opp for det så denne uka blir det nok 4 dager med fisk for klarer nok ikke å spise opp i morgen har alltid rester av den veldi greit egentlig for da er det bare å varme den opp på torsdag
Det kommer nok tok lang tid her åGenialt da Her har vi også fiskegrateng innimellom, men det er ingen favoritt for guttungen
Jada, men spiser mye fiskekaker for eksDet kommer nok tok lang tid her å
Det er jo braJada, men spiser mye fiskekaker for eks