Middagstråden

Før elsket dattern rosa fisk. Nå hater hun det så lenge det ikke er Sushi eller røkt. Spiser derimot hjemmepannert torsk. :-O

Hehe, ok:D Fisk er sunt året rundt:D
Del gjerne oppskrift på laksenuggets
Fikk du ikke den?

I dag skal jeg dele i passe stykker. Så viser jeg egg i en skål å blander tacokrydder, revet permesan og griljarmel i en annen :)

Dypper fisken først i egg så over i den andre blandingen :) legger de på ett brett å steker de på 200 grader i ca 15-20 min :)

Fikk du ikke den?

I dag skal jeg dele i passe stykker. Så viser jeg egg i en skål å blander tacokrydder, revet permesan og griljarmel i en annen :)

Dypper fisken først i egg så over i den andre blandingen :) legger de på ett brett å steker de på 200 grader i ca 15-20 min :)

Jo, det var gjerne den du delte. Tenkte det var noen andre nuggets, men jeg roter sikkert:P Men uansett nå kopierer jeg den;) Thanks

Fikk du ikke den?

Er fisken fortsatt frossen eller fersk?

Åååhhhh får vann i munnen her altså..

Haha tro det eller ei men mine små har bestillt hjemmelaga fiskegrateng til middag i morgen :p
En ting er hvertfall sikkert :p jeg kan ikke klage på at mine ikke spiser fisk :D

Haha tro det eller ei men mine små har bestillt hjemmelaga fiskegrateng til middag i morgen :p
En ting er hvertfall sikkert :p jeg kan ikke klage på at mine ikke spiser fisk :D
Haha, det kan du ikke klage på nei.
Spiser det her og altså, men er nok ikke favoritten.

Ja :D for Guri det var kjedelig med mange år uten fisk :o først må i det siste de har fått øynene opp for det :D så denne uka blir det nok 4 dager med fisk for klarer nok ikke å spise opp i morgen :) har alltid rester av den :) veldi greit egentlig for da er det bare å varme den opp på torsdag :)

Ja :D for Guri det var kjedelig med mange år uten fisk :eek: først må i det siste de har fått øynene opp for det :D så denne uka blir det nok 4 dager med fisk for klarer nok ikke å spise opp i morgen :) har alltid rester av den :) veldi greit egentlig for da er det bare å varme den opp på torsdag :)
Genialt da:) Her har vi også fiskegrateng innimellom, men det er ingen favoritt for guttungen:P

Back
Topp