Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fiskegrateng ala svigermor i dag. Blir en utfordring siden jeg brekker meg bare av tanken på fisk
Den bloggen er jeg ofte innom selvIdag skal vi ha pasta m/kyllingbiter, ruccola, rødløk og grønn pesto, nam!!
Vi prøver å lage ukesmenyer, finner ofte inspirasjon på Trinesmatblogg.no. Men denne uka har vi ikke laget det
Blir hvertfall chili con carne til helgen
Er veldig glad i fisk jeg å, så måtte bare trykke nedpå litt. Hvis ikke så hadde de skjønt noe. Klarte ikke tanken på fisk når jeg gikk med eldste(gutten) hellerHaha, jeg også!! Og er egentlig kjempeglad i fisk, så forstår ikke hvorfor.. Burde virkelig få i meg noe fisk også snart..
Bruker vanligvis lage middagsplan for hele uka, men denne uka gjorde jeg ikke det. I går ble det pizza fra sjappa her (huff, ikke det sunneste valget!) og i dag blir det BLT (bacon, lettuce and tomato sandwicher. Mulig jeg lager potetbåter til. I morgen er en ny vet-ikke-dag og fredag skal vi til broren min på tacos. Lørdag reiser vi til trøndelag på påskeferie, så da er det mammas mat som står på menyen
I dag er det vaffeldagen, så da lager jeg grove vafler til kvelds i kveld
Og fisk (som jeg elsker) greier jeg ikke tanken på en gang! Hater denne delen av graviditeten!