Følger denne for senere tips! Selv hadde vi kjøttboller og nudler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble laks og søtpotetfries i dag, og jeg klarte å svi sausen, var ikke spesielt digg å spise det tørt. Gråt litt for det… mannen og ungene spiste opp heltemodig, kanskje litt sjokkskadet også«Nam det var godt mamma» JA SÆRLIG
![]()
Fine unger da, som ville trøste den uforståelige galskapen til mamman sin
Fisk ER jo ikke spesielt godtDeet vil jeg ha en dag! Men mannen er 3 år og «liker ikke fisk» så får bli neste uke.
Syns jeg ser hele greia for meg.Fine unger da, som ville trøste den uforståelige galskapen til mamman sin
![]()
Men med masse greier inntil får man det jo ned. Så forsvarer ikke 3åringen din
Fisk ER jo ikke spesielt godtMen med masse greier inntil får man det jo ned. Så forsvarer ikke 3åringen din
Ungene er fine, de skjønner når de må step up the game hahaha

Prøvde den asiatiske, veldig god! Tenkte at kan sikkert lages med kokosmelk og laks ogDenne tråden trengte jeg nå!
Mandag hadde vi fiskepinner med potet og gulrot
Tirsdag ble det wok med laks, brokkoli, løk, bambusskudd, sopp, paprika + nudler
I dag aner jeg ikke hva vi skal lage, men ble litt fristet av den asiatiske kyllingen litt lengre opp herPleier vanligvis å ukeshandle på mandager, men rakk aldri å skrive handleliste, og det samme skjedde i går - så vi får heller prøve å planlegge i dag og kjøpe inn til både i dag, i morgen og fredag!
Fikk ikke prød den her siden vi ble invitert vekk på middag den dagen, men den står på plana til neste uke!Prøvde den asiatiske, veldig god! Tenkte at kan sikkert lages med kokosmelk og laks og
Liker at jeg skrev i går at det skulle bli skikkelig middag i dag med kyllingfilet, fløtegratinerte poteter og full pakke i dag. Også endte det opp med wienerpølser i brød, siden jeg er så ferdig i dag og trenger å slappe av
Samme herSkulle ha hjemmelaget lasagne siden barnefri. Ble ikke barnefri, men en ekstra. Så da er planen endret. Formen min er ikke god nok for matlaging og humør til å være hyggelig.
![]()
Nam! Du trenger ikke være flau. Hjemmelaget og ferdigmat er helt ok! Alt har sin plass i kostholdet, både sunn og usunn mat (ikke at jegergryte er usunt) det som betyr noe er hvor ofte og mengde. Du trenger ikke dokumentere noe som helst. Det du gir er bra nok!I går - jegergryte med kjøttdeig, loff og salat.
Blir flau av meg selv når jeg får dokumentert hvor lite hjemmelaget det er for tiden.![]()
Nam! Du trenger ikke være flau. Hjemmelaget og ferdigmat er helt ok! Alt har sin plass i kostholdet, både sunn og usunn mat (ikke at jegergryte er usunt) det som betyr noe er hvor ofte og mengde. Du trenger ikke dokumentere noe som helst. Det du gir er bra nok!
Absolutt!Takk.
Jeg er helt enig med deg, og syns det er helt ok å vise at man ikke alltid er på topp!![]()