Middagstråd

Jeg klarer ikke å spise middag for tiden. Skjønner ikke at så mange av dere nyter middagsmat nå

Jeg klarer ikke å spise middag for tiden. Skjønner ikke at så mange av dere nyter middagsmat nå
Enig, savner matglede :sad010er såvidt jeg får inn noe som helst om dagene. Og hvis jeg spiser noe en gang, klarer jeg ikke tanken på det igjen:playful: flere som har det sånn?

Mitt problem e at æ e kvalm hele dagen men får oxo en sånn hungersnød flere ganga om dagen. Så må spise for å dempe den og blir kvalm av d etterpå. D e d samme om d e et eple eller to, brdøskive, middag osv.

Mitt problem e at æ e kvalm hele dagen men får oxo en sånn hungersnød flere ganga om dagen. Så må spise for å dempe den og blir kvalm av d etterpå. D e d samme om d e et eple eller to, brdøskive, middag osv.
Jeg kjenner også på en skikkelig sultfølelse, men jeg kaster bare opp om jeg spiser middag.

Matlyst på topp her og, ikke et snev av kvalme enda! Var minimalt kvalm sist også :) Vi er heldige da! :D
Ja vi er heldige ! Men har inntrykk av at det er en del som ikke opplever kvalme, men det nevnes kanskje ikke så mye. Har 2 kollegaer som også er gravide nå, og begge de er også i full jobb og plages ikke av kvalme ♥️

I dag blir det hjemmelaget kebab pizza etter barn er lagt :angelic: Enkel middag med ostesmørbrød på minstemann som er eneste barnet hjemme denne helgen:)

Hadde pølselappskaus i dag, det går jo så raskt, og det falt i god smak hos alle, også meg som er så kvalm.

Vi hadde kylling og ris med bernaise og salat. Orket i hvert fall å få i meg litt, og de andre spiste heldigvis godt

Stekt sopp og kjøttdeig med ris idag. Her må jeg egentlig spise hele dagen gjennom for å ikke bli kvalmere. Går det litt for lang tid før jeg får trykt noe i munnen, så blir jeg brått mye dårligere.

Back
Topp