Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, savner matgledeJeg klarer ikke å spise middag for tiden. Skjønner ikke at så mange av dere nyter middagsmat nå
er såvidt jeg får inn noe som helst om dagene. Og hvis jeg spiser noe en gang, klarer jeg ikke tanken på det igjen
flere som har det sånn?Mitt problem e at æ e kvalm hele dagen men får oxo en sånn hungersnød flere ganga om dagen. Så må spise for å dempe den og blir kvalm av d etterpå. D e d samme om d e et eple eller to, brdøskive, middag osv.Jeg klarer ikke å spise middag for tiden. Skjønner ikke at så mange av dere nyter middagsmat nå
Ja akkurat samme med at jeg ikke kan spise noe 2 ganger!Enig, savner matgledeer såvidt jeg får inn noe som helst om dagene. Og hvis jeg spiser noe en gang, klarer jeg ikke tanken på det igjen
flere som har det sånn?
Jeg kjenner også på en skikkelig sultfølelse, men jeg kaster bare opp om jeg spiser middag.Mitt problem e at æ e kvalm hele dagen men får oxo en sånn hungersnød flere ganga om dagen. Så må spise for å dempe den og blir kvalm av d etterpå. D e d samme om d e et eple eller to, brdøskive, middag osv.
Matlyst på topp her og, ikke et snev av kvalme enda! Var minimalt kvalm sist ogsåHer blir det kebab Matlyst på topp her, aldri opplevd kvalme i svangerskap jeg?
Ja vi er heldige ! Men har inntrykk av at det er en del som ikke opplever kvalme, men det nevnes kanskje ikke så mye. Har 2 kollegaer som også er gravide nå, og begge de er også i full jobb og plages ikke av kvalmeMatlyst på topp her og, ikke et snev av kvalme enda! Var minimalt kvalm sist ogsåVi er heldige da!
![]()
Bacalao er det beste vi vet her vi er fraGresskarsuppe igår! Bacalao idag.