Middagstråd

Venterpåsistemann

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Her kan vi komme med tips til middager :)
Veldig greit å ha når man blir mat lei :)

Vi skal spise Løvbiff , søtpotet fries , salat med bearnaise og hvitløks baguetter i dag :)

I dag blir det en Skyr på jobb om jeg rekker det :P

Fredag er taco hjemme hos oss, populært for både liten og stor ;)

Jeg har så lyst på dumplings, så om noen har laget det med tips til fyll blir jeg hoppende glad :D

Her ble det restemiddag med litt div. Dro fram bønneburgere, kylling og pølse fra fryseren, og ordna en slags varm variant av potetsalat (endte det opp med å bli), med litt gulrot og andre grønnsaker til :p

I dag blir det pizza :)

Godt det da :) Det har vært fast tradisjon i alle år at han ordner pizza på lørdag.
Det er så koselig med tradisjoner :happy:
Jeg husker godt fra jeg var liten at vi alltid hadde pizza på lørdager, så jeg og mannen har nettopp innført det her hjemme ;)

Det er så koselig med tradisjoner :happy:
Jeg husker godt fra jeg var liten at vi alltid hadde pizza på lørdager, så jeg og mannen har nettopp innført det her hjemme ;)
Enig! :D Veldig koselig syns jeg også, spesielt etter vi fikk barn ❤️

I kveld blir det nachos :smiley-bounce016

Drar opp denne igjen jeg, er fin å bruke for å dele litt middagsideer i tillegg til å sanke innlegg til skjult gruppe :P

Som sist jeg postet er det hjemmelaget pizza her i dag :P Fast innslag hver lørdag :)

Drar opp denne igjen jeg, er fin å bruke for å dele litt middagsideer i tillegg til å sanke innlegg til skjult gruppe :p

Som sist jeg postet er det hjemmelaget pizza her i dag :p Fast innslag hver lørdag :)
Her ble det ikke middag i dag :oops:
Litt uvel form hos meg, og mannen er nyoperert så han er også redusert :yuck:

I morgen skal vi ha sosakjøtt (ferdig laget og fryst fra sist gang jeg laget) :happy:

Her blir det hjemmelaget spansk linsegryte med potet, chorizo og kylling (stått og kokt i 2 timer snart) :joyful: og med nystekt brød til!

Back
Topp