sommerbaby94
Flørter med forumet
Åhh det hørtes magisk ut!!Her blir det hjemmelaget spansk linsegryte med potet, chorizo og kylling (stått og kokt i 2 timer snart)og med nystekt brød til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh det hørtes magisk ut!!Her blir det hjemmelaget spansk linsegryte med potet, chorizo og kylling (stått og kokt i 2 timer snart)og med nystekt brød til!
Det er såå enkelt, og så godt !Åhh det hørtes magisk ut!!![]()

Dere får ta det med ro og slappe av i kveld så blir det godt med sosakjøtt i morgen (det er jo såå godt!)Her ble det ikke middag i dag
Litt uvel form hos meg, og mannen er nyoperert så han er også redusert
I morgen skal vi ha sosakjøtt (ferdig laget og fryst fra sist gang jeg laget)![]()
Ja heldigvis helg og ingen forpliktelser, deiligDere får ta det med ro og slappe av i kveld så blir det godt med sosakjøtt i morgen (det er jo såå godt!)![]()

Wow!Her blir det svinestek, sellerirotpure, honningglaserte gulrøtter, erter og sjysaus til middag i dag![]()

Enkelt og godtWow!
Hørtes kjempegodt ut!![]()
Her blir det svinestek, sellerirotpure, honningglaserte gulrøtter, erter og sjysaus til middag i dag![]()

Ble godt, og svoren ble sprøHørtes nydelig ut! Sellerirotpure og honningglaserte gulrøtter hørtes digg ut!![]()
Ble godt, og svoren ble sprøElsker sellerirot, favorittgrønnsaken min. Og honningglaserte gulrøtter er superenkelt og sykt digg!

Hehe, skal gjerne ikke så mye til for å friste ei gravid dame når det gjelder godsakerSpørs om det må testes ut her i hus også! Akkurat trykt i meg masse middag og farsdagsbrownie - men ble sulten igjen av det her![]()
Hehe, skal gjerne ikke så mye til for å friste ei gravid dame når det gjelder godsakerÅh, brownie hørtes godt ut! Ble ikke kake her, mannen ønsket seg sjokoladepudding i stedet
![]()
Her ble det for mye brownie 

Blir fort det, er jo så godt at en fort kan spise litt vel myeDet er helt sikkert!Her ble det for mye brownie
![]()
Og til dessert ble det is og hjemmelaga chocolate chip cookies 
Her blir det svinestek, sellerirotpure, honningglaserte gulrøtter, erter og sjysaus til middag i dag![]()

Jeg brukte denne oppskriftenHei! Kjapt spørsmål.. åssen lager man honningglaserte gulrøtter?? Høres ut som noe jeg ville elsket.. aldri prøvd det!![]()
Jeg brukte denne oppskriften![]()
det som frister mest om dagen er salt mat, og da særlig stekt eller ovnsbakt