Middagstråd

Her ble det ikke middag i dag :oops:
Litt uvel form hos meg, og mannen er nyoperert så han er også redusert :yuck:

I morgen skal vi ha sosakjøtt (ferdig laget og fryst fra sist gang jeg laget) :happy:
Dere får ta det med ro og slappe av i kveld så blir det godt med sosakjøtt i morgen (det er jo såå godt!) :)

Her blir det svinestek, sellerirotpure, honningglaserte gulrøtter, erter og sjysaus til middag i dag :)

Her blir det svinestek, sellerirotpure, honningglaserte gulrøtter, erter og sjysaus til middag i dag :)

Hørtes nydelig ut! Sellerirotpure og honningglaserte gulrøtter hørtes digg ut! :joyful:

Hørtes nydelig ut! Sellerirotpure og honningglaserte gulrøtter hørtes digg ut! :joyful:
Ble godt, og svoren ble sprø :D Elsker sellerirot, favorittgrønnsaken min. Og honningglaserte gulrøtter er superenkelt og sykt digg!

Ble godt, og svoren ble sprø :D Elsker sellerirot, favorittgrønnsaken min. Og honningglaserte gulrøtter er superenkelt og sykt digg!

Spørs om det må testes ut her i hus også! Akkurat trykt i meg masse middag og farsdagsbrownie - men ble sulten igjen av det her :hilarious:

Spørs om det må testes ut her i hus også! Akkurat trykt i meg masse middag og farsdagsbrownie - men ble sulten igjen av det her :hilarious:
Hehe, skal gjerne ikke så mye til for å friste ei gravid dame når det gjelder godsaker :P Åh, brownie hørtes godt ut! Ble ikke kake her, mannen ønsket seg sjokoladepudding i stedet :P

Hehe, skal gjerne ikke så mye til for å friste ei gravid dame når det gjelder godsaker :p Åh, brownie hørtes godt ut! Ble ikke kake her, mannen ønsket seg sjokoladepudding i stedet :p

Det er helt sikkert! :hilarious: Her ble det for mye brownie :depressed::hilarious:

Her ble det farsdagsmiddag med ovnsbakte poteter, ovnsbakte gulrøtter, rosenkål og løk, og så ble det stekt oksekjøtt i strimler med paprika og hvitløk med ordentlig tykk brun saus inntil. Og tyttebærsyltetøy selvfølgelig! :happy: Og til dessert ble det is og hjemmelaga chocolate chip cookies :happy:

Her er det bare salt chips som frister akkurat nå...:hilarious: men blir sen middag på oss idag, så mannen står å lager kylling med ovnsbakte poteter og salat. Spørs hvor mye jeg orker idag, første kvelden jeg kjenner på mindre matlyst :p

Back
Topp