Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DET hørtes godt ut!Jeg stekte to svinefileter og hadde potetsalat til. Det var sykt godt!![]()
Det var kjempegodt! Andre dagen jeg spiser det nå. Og med honningmelon til dessert. Skikkelig sommerfølelseDET hørtes godt ut!![]()
Anbefaler å prøve å ha skivet søtpotet inni pakken. Så utrolig godt sammen med laksMen jeg vil tipse om noe superenkelt og vanvittig godt!!
"Laxpaket"
Men man må ikke ha laks da, all fisk går bra. Man putter en bit fisk (en porsjon) på en rimelig stor alu-folie-bit, litt sitronpepper og så drysser man på med grønnsaker!
Løk, purre, tomat, paprika, brokkoli, asparges, sukkererter, gulrot, ja hva som helst man liker!!!
Pakka sammen folien så alt blir stengt inne og lag så mange pakker som personer som skal ha.
20-30 min i ovn, eller 15-20 min på grillen, server med potet og ev en varm eller kald saus...
Mmmmmm![]()
Åh det ska vi prøve neste gang!!Anbefaler å prøve å ha skivet søtpotet inni pakken. Så utrolig godt sammen med laks![]()
Åh det ska vi prøve neste gang!!
Ser ofte søtpotet i butikken og det seeeeer så godt ut, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det ;P
Kanskje vi ska vurdere å lag det imårra når vi er hjem igjen.....![]()
Nå har jeg handlet laks og søtpotet til imorgenAnbefaler å prøve å ha skivet søtpotet inni pakken. Så utrolig godt sammen med laks![]()