Den skal skrelles jaNå har jeg handlet laks og søtpotet til imorgen
Men jeg er HELT grønn på søtpotet, hvordan gjør jeg med den? Regner med den skal skrellesskal det være tynne chips-skiver eller skal de være mer som 1cm tykk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den skal skrelles jaNå har jeg handlet laks og søtpotet til imorgen
Men jeg er HELT grønn på søtpotet, hvordan gjør jeg med den? Regner med den skal skrellesskal det være tynne chips-skiver eller skal de være mer som 1cm tykk?
Det så så godt ut!!Den skal skrelles jaDet er helt opp til deg hvor tykke du ønsker de. Bruker som regel å ha de på samme tykkelse som potetene, så nærmere en halv centimeter. Også er det kjempegodt å koke de, ha i litt melk, smør, salt og pepper og lage mos. Passer veldig godt til laks eller kylling
![]()
Du får prøve deg fram, det er dessverre sånn at man enten liker det eller ikke gjør detDet så så godt ut!!
Men dessverre likte jeg ikke smaken av detdet var alldeles for søtt... Men jeg må prøve å bruke det i noe annet, med salt mat eller så
![]()
Det hørtes godt ut ja!Hjemmelaget pizza hos mine foreldre idag![]()
Må bare si at igår spiste vi på Dolly Dimples - Thais Sommer som jeg hadde "En smule" hvitløksdressing på. Spiste seriøst en halv stor pizza, aldri spist så stor andel av en pizza før. Smakte helt sykt godt, hjemmelagd mat (av meg) smaker bare ** for tida :/

I kveld står tikka masala på menyen![]()
Det er kjempegodt!Åhhh...indisk kunne jeg spist flere ganger i uka![]()