Middagstråd

Pizza, halvparten bare pølser og resten med løk, sopp og paprika i tillegg.

Thailands currygryte med torsk (fra Adams matkasse)

Hadde veldig lettvint middag i dag, pasta sisiliana :p

Idag ble det baconsurret indrefilet , fløtepoteter og grønnsaker :)

Ble bare lapskaus her i dag, men det var så lenge siden sist at det faktisk var veldig godt:)

Jeg elsker lapskaus!! Har nok noe med at vi ikke spiser det så ofte:p
Ja, jeg så et matprogram her om dagen, hvor de lagde det, og det fristet såpass at det ble middag i går:) kjøpte sånn ferdig, ikke boks, men sånn ala Fjordland, og den smakte godt, og gutten på snart 3 momset også ganske mye:)

Hjemmelaget lapskaus her og idag.

Noen som har en god kyllingrett? Har kylling jeg må spise før helgen. Kan selvfølgelig fryse den, men syns de fort blir så dvaske i smaken. Mest fordi jeg er dårlig til å planlegge og må hurtigtine :D

Her hadde vi fiskekaker, med potet og råkost i dag :) hjemmelagde fiskekaker ofc. Liker ikke de man får kjøpt i butikken

Noen som har en god kyllingrett? Har kylling jeg må spise før helgen. Kan selvfølgelig fryse den, men syns de fort blir så dvaske i smaken. Mest fordi jeg er dårlig til å planlegge og må hurtigtine :D

Nam! Hjemmelaga lapskaus er favoritten etter pinnekjøtt:))

Ja! Også så enkelt da. Elsker alt som går i samme gryte/form. Tenker alltid at jeg skal lage ekstra, så det blir rester til dagen etter. Men det blir aldri nok igjen til det :) Tar det som et godt tegn jeg.
Ja, det er jo sånt man bare ikke klarer å slutte å spise, bare litt til liksom:D

Kylling med salat og pita, juicy chicken ( sånne posa med ferdig krydder), tandorichicken, baligryte ;)

Back
Topp