Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble bare lapskaus her i dag, men det var så lenge siden sist at det faktisk var veldig godt![]()
Ja, jeg så et matprogram her om dagen, hvor de lagde det, og det fristet såpass at det ble middag i gårJeg elsker lapskaus!! Har nok noe med at vi ikke spiser det så ofte![]()
Hjemmelaget lapskaus her og idag.
Noen som har en god kyllingrett? Har kylling jeg må spise før helgen. Kan selvfølgelig fryse den, men syns de fort blir så dvaske i smaken. Mest fordi jeg er dårlig til å planlegge og må hurtigtine![]()
Nam! Hjemmelaga lapskaus er favoritten etter pinnekjøtt)
Ja, det er jo sånt man bare ikke klarer å slutte å spise, bare litt til liksomJa! Også så enkelt da. Elsker alt som går i samme gryte/form. Tenker alltid at jeg skal lage ekstra, så det blir rester til dagen etter. Men det blir aldri nok igjen til detTar det som et godt tegn jeg.
Hjemmelaget lapskaus her og idag.
Noen som har en god kyllingrett? Har kylling jeg må spise før helgen. Kan selvfølgelig fryse den, men syns de fort blir så dvaske i smaken. Mest fordi jeg er dårlig til å planlegge og må hurtigtine![]()
Kylling med salat og pita, juicy chicken ( sånne posa med ferdig krydder), tandorichicken, baligryte![]()