Middagstråd :-)

Her blir det straks lsngtidsstekte koteletter med salat, fløtegratinerte poteter og gubbens herlige soppstuing :-D namnam ♡
 
Var ute og spiste på mexicansk restaurant med venninner i kveld, veldig god mat! Og masse chili, får se om det har noen effekt :p
 
Ovnsbakt laks, med minipoteter og pastasalat igår -middagsbesøk :)
Og lammelår med mye digg til idag hos svigers.. :D så greit og slippe og lage mat, hehehe!
 
I dag ble det deilig hjemmelaget bacalao:-D Nok rester til at jeg kan ha det til middag i morgen også, så får heller bøllefrø og mann få den elskede pastaen sin med kjøttsaus i morgen;-) Hadde et voldsomt søtsug så mekket litt muffins til kvelds... Er redd det blir mye pluss på vekta denne uken hos jm:p
 
Her blei da lettvint med pommes og ostesnitzel i frityren....så får eg sjå ka eg somle meg t i måro :p
 
Har ikkje bestemt meg enda :) har ei melk eg skulle brukt, elles har eg noke rester frå igår og lørdag :) muligens eg berre lager litt grøt, så får eg brukt melka ;) det liker både mann og barn :)
 
Vurderer å lage pizzahorn i dag, men får se det an. Synes det er så kjedelig å lage middag når mannen jobber kveld. Blir så lite å lage då.
 
Back
Topp