I dag blir det BLT sandwitch, mannen bestillt med ekstra bacon 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Karritorskegryte med aubergine og fullkornspasta!
Karritorskegryte med aubergine og fullkornspasta!
Skrekkelig enkelt: stek en hakket gul løk blank med en aubergine i litt smør eller olje. Ha gjerne i litt hvitløk og (det liker jeg). Trekk torsk og hel av vann. Tilsett torsken i grønnsaksblandingen, sammen med et beger lett crème fresh og smak til med karri og salt og kok opp, tilsett aldente fullkornspasta (jeg liker best skruer)Den hørtes spennende ut!lyst og dele oppskrift? Eg elsker torsk!! Og karri egentlig..
Skrekkelig enkelt: stek en hakket gul løk blank med en aubergine i litt smør eller olje. Ha gjerne i litt hvitløk og (det liker jeg). Trekk torsk og hel av vann. Tilsett torsken i grønnsaksblandingen, sammen med et beger lett crème fresh og smak til med karri og salt og kok opp, tilsett aldente fullkornspasta (jeg liker best skruer)![]()
Det skal gå fint, men da hadde jeg ventet med å vende inn rømmen til rett før servering, siden jeg vet at den laktosefrie rømmen ikke liker for hard varmebehandlingTusen takkdette får eg prøve en av dagene, men eg kan vel bytte ut creme fresk med laktosefri rømme? Og glutenfri pasta...
må modifiseres litt her i gården
![]()
Åh, NAM! #SIKLEEkte hjemmelaget grønnsaksuppe med kjøttpølse)
Hjemmelaget hamburger av hjort. Kvernet hjortebiff om til kjøttdeig og laget burgere med baconbiter, chili, løk og ostebiter i. NAM sier jeg baremed salat og det tilbehøret man selv måtte ønske da ;-)
Ja, det er kjempegodtHørtes godt utNettopp kjøpt en halv hjort, så kanskje lage burger her og en dag ;-)